Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tranquility

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tranquility

    nog eentje uit mijn reeks van samengestelde foto's.






    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: Tranquility

    Ook een aparte! Toch wel knap hoe je dit doet. De scherpte van de tekening steekt heel mooi af tegen het vage beeld. Chapeau
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Tranquility

      knap beeld.

      maar is dit wel een landschap ? Het onderwerp is de boom tot sfeer gebracht met een foto. Is wel (mooie) kunst, geen landschapsfoto, imho.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Tranquility

        Heel knap en mooi kunstwerk. Is inderdaad geen gewoon landschap meer maar een artistiek werk.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Tranquility

          Het is een knappe bewerking maar persoonlijk denk ik dat dit net iets te ver is voor dit forumonderdeel Kristof
          In ieder geval heel mooi gedaan wederom !

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Tranquility

            Weeral heel erg knap gedaan, ik vind zolang er geen apart rubriek is in dit forum, dat je voor mijn part dit hier gewoon kan plaatsen, waar moet je die anders plaatsen, intussen geniet ik met volle teugen van de artistieke kant van een fotograaf /photoshopper. Miss wel een hint naar de verantwoordelijken van dit forum om een onderdeel artistieke fotobewerking in te voegen.
            Heel knap werk Kristof

            Comment


            • #7
              Re: Tranquility

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              Weeral heel erg knap gedaan, ik vind zolang er geen apart rubriek is in dit forum, dat je voor mijn part dit hier gewoon kan plaatsen, waar moet je die anders plaatsen, intussen geniet ik met volle teugen van de artistieke kant van een fotograaf /photoshopper. Miss wel een hint naar de verantwoordelijken van dit forum om een onderdeel artistieke fotobewerking in te voegen.
              Heel knap werk Kristof
              Ik volg Patrick hier voor de volle 100%. Als je het hier niet kan laten zien waar dan wel? En als het hier niet mag dan wordt ons de schoonheid van dit werk ontnomen... zou toch ook jammer zijn.
              Misschien iets om te proberen als extra uitdaging Kristof... het zou nog mooier zijn denk ik als je ipv een volledig zwarte boom er wat licht en schaduwnuances kan in brengen. Moet mogelijk zijn door gebruik te maken van verschillende lagen in photoshop denk ik.
              Maar zo is het ook al prachtig hoor, mijn voorkeur gaat echter wel naar de flamingo.
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: Tranquility

                Ook dit is een zeer apart en heel mooi beeld.
                Knappe bewerking .
                Al gaat er toch niets boven die flamingo .

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: Tranquility

                  Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                  ...Misschien iets om te proberen als extra uitdaging Kristof... het zou nog mooier zijn denk ik als je ipv een volledig zwarte boom er wat licht en schaduwnuances kan in brengen. Moet mogelijk zijn door gebruik te maken van verschillende lagen in photoshop denk ik.
                  Maar zo is het ook al prachtig hoor, mijn voorkeur gaat echter wel naar de flamingo.
                  dat is idd de volgende stap Mortierke, ipv een silhouette, een foto van een echte boom gebruiken waarin er wat lichtnuances zit, ik heb trouwens al een eigen opname van een prachtige boom klaar liggen, je bent me voor
                  groeten, Kristof
                  Canon EOS 5D mkII

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tranquility

                    Wauw...wat knap zeg!! Heel mooi bewerkt!!
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tranquility

                      Ook deze vind ik top !
                      Mvg.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tranquility

                        Mooi hoe je zoiets voor elkaar kan krijgen. In stilte genieten.

                        Gr, Daniel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tranquility

                          Alles is al gezegd dus ik ga gewoon genieten
                          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tranquility

                            Zeer mooi beeld en mijn nieuwsgierigheid naar hoe dit tot stand is gekomen is groot (hint). Ik zie zo'n beelden wel eens op 1X.com en dat met zeer veel be-en-verwondering. Al zie ik daar soms net iets teveel van zulke beelden. Dat er nu hier verschijnen vind ik persoonlijk een grote meerwaarde voor dit forum. Well done !!!!!
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tranquility

                              hartelijk dank voor alle lovende reacties! het doet me veel plezier dat jullie mijn werk appreciëren!
                              1x.com ken ik nog niet K.photo, ik zal daar eens naartoe moeten surfen dan.
                              en hoe zoiets tot stand komt is niet zo heel ingewikkeld hoor, kwestie van wat basistechnieken te kennen in PS, een goeie startfoto(s) als basis hebben en de rest is je fantasie de vrije loop laten gaan
                              groeten, Kristof
                              Canon EOS 5D mkII

                              Comment

                              Working...
                              X