Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm forumberichten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vragen ivm forumberichten

    Kan er mij iemand helpen ivm volgende zaken ivm. forumberichten. Heb zelf al zitten zoeken maar vind geen antwoorden.
    Misschien bestaat er ergens een handleiding over maar vind ze niet.

    - hoe kan men enkel de foto's opzoeken die men zelf gepost heeft?

    - hoe kan men enkel de berichten opzoeken die men zelf gestart heeft?

    - hoe kan men een link plaatsen door op een woord te klikken? (je leest bvb. dikwijls: meer info vind je hier, als je dan op hier klikt wordt je doorgestuurd naar een website)?

    - hoe kan men verwijzen naar een eerder geplaatste foto(door mijzelf) door op een woord te klikken?

    Alvast bedankt voor de info.
    Grtjs
    Ronny
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

  • #2
    Re: Vragen ivm forumberichten

    Feitelijk stel je maar 2 vragen.....
    1 en 2 geavanceerd zoeken (op naam)
    3 en 4 ontdek de editor (klik eens op [Meer opties]) / of verdiep je even in bbode

    Comment


    • #3
      Re: Vragen ivm forumberichten

      Als je het forum volgt via de app tapatalk hoef je enkel op de rubriek "deelgenomen" te duwen om al je persoonlijke posts te raadplegen. Dat zijn dan zowel de foto's die je hebt gepost als de discussies waaraan je hebt deelgenomen.

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Vragen ivm forumberichten

        Dat vind je allemaal onder de knop "Directe links", in de smalle menubalk bovenaan.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Vragen ivm forumberichten

          Zoals Jos zegt: onder "Directe Links", hoewel niet alles.
          Bovenaan rechts op "Mijn Profiel" klikken, dan krijg je dit te zien (nu, als Mod zie/kan ik iets meer)

          Maar hier kun je zowel de topics die je gestart bent (en als die in de Fotohoek staan, gaat het over geposte foto's), als de topics waarin je hebt deelgenomen.

          Voor een link, misschien best oefenen in het Testforum, maar in principe:

          HTML-code:
          Jouw kiwi-foto in Beginnershoek vind je [url=http://forum.belgiumdigital.com/f66/kiwi-525182.html]hier[/url] terug.
          Zonder mijn html:
          Jouw kiwi-foto in Beginnershoek vind je hier terug
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Vragen ivm forumberichten

            Bedankt iedereen.
            Alles is nu duidelijk.
            3 & 4 dank zij Les.

            Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
            3 en 4 ontdek de editor (klik eens op [Meer opties]) / of verdiep je even in bbode
            Wat bedoel je met de editor en bbode?
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Vragen ivm forumberichten

              excuses de c is weggevallen: bbcode

              standaard voorbeelden van bbcode, welke op forums gebruikt kunnen worden

              Comment

              Working...
              X