Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bo'ke (Miniyork Terriër)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bo'ke (Miniyork Terriër)

    Bo'ke (Miniyork Terriër)
    Op een wandeling in Nieuwpoort, ons kleinste lid van de familie kunnen vastleggen op de gevoelige plaat.
    Deze foto is genomen op drie seconden tijd dus geen tijd om een andere betere pose aan te nemen.
    De benen en de leiband storen mezelf niet, anderen misschien wel dus ik hoor het graag van jullie.


  • #2
    Re: Bo'ke (Miniyork Terriër)

    Bo'ke staat er goed op. Scherpte op de juiste plaats die zijn snoetje goed laat uitkomen. Goed gebruik gemaakt van beperkte scherptediepte wardoor de voeten mij niet storen maar wel iets vertellen over de situatie. Enig minpuntje voor mij is de centrale posite van Bo'ke en daardoor een nogal groot vlak straatstenen aan de linkerkant. ( waar ook nog eens een lichtere plek in zit die nogal opvalt )
    Toch een leuke acitefoto van een wandeling.
    Met vriendelijke groeten,
    Bernus

    Comment


    • #3
      Re: Bo'ke (Miniyork Terriër)

      Leuke foto, alles is al gezegd in het bovenstaand commentaar. De centrale positie kan je misschien oplossen door te croppen vanuit de hoek van de 2de tegel van links of door vierkant te croppen. Dan is ook die grote witte vlek ver weg.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Bo'ke (Miniyork Terriër)

        Staat er leuk op, mij stoort het centrale niet net omdat die benen erbij staan

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bo'ke (Miniyork Terriër)

          Bedankt allen voor de commentaar, witte strepen linksbovenaan komen van een zebrapad.
          Ik heb niet veel tijd in de nabewerking gestoken anders had ik ze weg gehaald maar vond ze niet echt storend.
          Heb ze wel wat minder uitgelicht omdat ze ervoor nog wat sterker waren, in ieder geval bedankt voor de commentaar !

          Comment

          Working...
          X