Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Town Mansion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Town Mansion

    Kort door de bocht:

    Weet iemand waar Town Manion precies is in Antwerpen?
    Iemand die daar al is gaan shooten? Blijkbaar zou dat geen probleem, mits een bijdrage, moeten zijn?
    Hoe is het daar binnen? En wat met het licht?

  • #2
    Re: Town Mansion

    Koningin Elisabethlei 26, naast afgebroken Provinciehuis.

    Net aan 't zebrapad, verkeerslichten.

    Naam is wel ' Huize Herbosch '.

    Bedankingen

    We zijn zeer veel dank verschuldigd aan Dhr. Henk van Klooster (Vastgoedfirma Oz België) voor de welwillende toestemming om foto´s te komen maken in Huize Herbosch. Ook aan huisbewaarder Igor mijn zeer gewaardeerde dank om me volkomen op mijn gemak foto´s te hebben laten maken van wat ook maar mijn nostalgisch hartje sneller deed slaan... Dit in de hoop dat beide heren het eindresultaat van deze fotoreportage zullen weten te smaken...
    This website is for sale! retroscoop.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, retroscoop.com has it all. We hope you find what you are searching for!




    En 't zou er spoken ook nog : https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=r6sMfXSUz0k
    Last edited by Empe; 2 januari 2016, 22:03.

    Comment


    • #3
      Re: Town Mansion

      en weet je of het nog toegankelijk is om te shooten? of hoe ik best met die mens ter plaatse contact opneem?

      Comment


      • #4
        Re: Town Mansion

        Hallo NDW, ben je er al geweest? Ik heb de locatie prima kunnen vinden, maar de contactpersoon die hierboven genoemd wordt niet. Ik ben benieuwd of jij binnen bent geraakt.

        Comment


        • #5
          Re: Town Mansion

          Hahaha, uit mijn urbextijd herinner ik me dat er een groot slot op het hek zat en de muur is nogal hoog. Dat was evenwel
          geen belet voor vriend Jean. Toen kwam Igor (de bewuste persoon) thuis, het ging er luid aan toe :-)
          Sarah : houden we zijn statief als aandenken ? :-)

          Comment


          • #6
            Re: Town Mansion

            ik ben er gisteren geweest. Enkel legaal te bezoeken. Trust me, illegaal wil je er niet binnen. Het zal je zuur opbreken.
            PB voor meer info...
            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
            Mijn fotoalbums

            Comment

            Working...
            X