Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buizerd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Buizerd



    Wat vinden jullie ervan ? :-)

    ISO 200 - 400 mm - f/5.6 - 1/1250 sec
    http://flickr.com/tanguyva

  • #2
    Re: Buizerd

    De houding in vlucht vind ik goed. Ook de donkere achtergrond vind ik mooi. De vogel mist helaas wat scherpte, was dit een sterke crop?

    Comment


    • #3
      Re: Buizerd

      Ik mis hier toch ook scherpte hoor!
      Behalve de drukke achtergrond (die je wellicht niet kon kiezen) zou ik links (en onderaan) toch een heel stuk weglaten hoor!
      Ben je zeker dat dit een buizerd is ? (lijkt eerder een blauwe kiekendief maar ik ken er jammer genoeg niet veel van, vandaar eigenlijk mijn vraag)
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Buizerd

        Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Ik mis hier toch ook scherpte hoor!
        Behalve de drukke achtergrond (die je wellicht niet kon kiezen) zou ik links (en onderaan) toch een heel stuk weglaten hoor!
        Ben je zeker dat dit een buizerd is ? (lijkt eerder een blauwe kiekendief maar ik ken er jammer genoeg niet veel van, vandaar eigenlijk mijn vraag)
        Het is zeker een Buizerd hoor ;-)

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Buizerd

          Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
          De houding in vlucht vind ik goed. Ook de donkere achtergrond vind ik mooi. De vogel mist helaas wat scherpte, was dit een sterke crop?
          Het was zeer ver dus ik heb wat moeten croppen. Inderdaad spijtig voor de scherpte.
          http://flickr.com/tanguyva

          Comment


          • #6
            Re: Buizerd

            Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
            Ik mis hier toch ook scherpte hoor!
            Behalve de drukke achtergrond (die je wellicht niet kon kiezen) zou ik links (en onderaan) toch een heel stuk weglaten hoor!
            Ben je zeker dat dit een buizerd is ? (lijkt eerder een blauwe kiekendief maar ik ken er jammer genoeg niet veel van, vandaar eigenlijk mijn vraag)
            Als ik links onderaan moet knippen moet ik nog meer croppen waardoor ik scherpte zal verliezen, neen ?
            http://flickr.com/tanguyva

            Comment


            • #7
              Re: Buizerd

              Je hebt snel gereageerd, maar tegen een achtergrond van bomen scherpstellen is niet gemakkelijk.
              Beter wachten tot hij aan de rand van het bos hoogte zoekt.

              Als er geen thermiek is moeten ze het met hellingwind doen, en kunnen ze een tijdje op en neer vliegen.
              Bij warmer weer zijn ze na 2 draaien al te hoog.
              Dikwijls steken ze direct door buiten je gezichtsveld, dat kan je ze niet kwalijk nemen, ze moeten eten vinden.

              Comment

              Working...
              X