Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dode boom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dode boom


  • #2
    Re: Dode boom

    Een redelijk zware omzetting, maar een beetje drama is helemaal niet verkeerd.
    Zoiets doet me altijd aan wanhopig opgeheven armen denken. Dat de kijker gaat fantaseren is toch ons aller wens ?
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Dode boom

      Als je het blauwe van de lucht iets minder donker maakt zullen de takken er beter uitkomen denk ik.
      Anders we een mooie plaat - ook in kleur denk ik
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Dode boom

        Mooie...De lekker contrastrijke omzetting past hier heel goed..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Dode boom

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Mooie...De lekker contrastrijke omzetting past hier heel goed..
          Ben ik mee eens. Krachtige wolken passen best bij die takken...

          Comment


          • #6
            Re: Dode boom

            Allen bedankt voor jullie reactie.
            Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik hier in dit onderdeel nog geen of weinig reacties geef, want ik ben nog helemaal niet onderlegd om commentaar te geven op de kwaliteit van hetgeen hier gepost wordt.
            En ik lees dikwijls dat men beter niet gewoon mooi, of knap, of schitterend of iets dergelijks schrijft.
            Ik laat het reageren voorlopig liever aan vakkundigen over.

            Comment


            • #7
              Re: Dode boom

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Allen bedankt voor jullie reactie.
              Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik hier in dit onderdeel nog geen of weinig reacties geef, want ik ben nog helemaal niet onderlegd om commentaar te geven op de kwaliteit van hetgeen hier gepost wordt.
              En ik lees dikwijls dat men beter niet gewoon mooi, of knap, of schitterend of iets dergelijks schrijft.
              Ik laat het reageren voorlopig liever aan vakkundigen over.
              niks van aantrekken, gewoon je gedacht zeggen. Dan krijg je van de gevestigde waarden wel eens de wind van voren, maar dat is niet erg hoor. Daarvoor dienen die he.

              heb al een paar keer naar je foto gekeken, en mij lijkt het ook dat je lucht iets te donker is. Eens proberen.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Dode boom

                Boom geprangd tussen witte wolken, dat spreekt mij aan.
                Alle aandacht gaat naar de boom en daarom is het niet erg dat in het onderste gedeelte weinig detail zit.
                Ik vind het een geslaagde foto
                Vriendelijke groet, laGrange
                http://lagrange.1x.com
                "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: Dode boom

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Allen bedankt voor jullie reactie.
                  Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik hier in dit onderdeel nog geen of weinig reacties geef, want ik ben nog helemaal niet onderlegd om commentaar te geven op de kwaliteit van hetgeen hier gepost wordt.
                  En ik lees dikwijls dat men beter niet gewoon mooi, of knap, of schitterend of iets dergelijks schrijft.
                  Ik laat het reageren voorlopig liever aan vakkundigen over.
                  Gewoon doen !
                  Een mening vormen dwingt je om goed naar een foto te kijken.
                  Eventueel gecorrigeerd worden , of een andere mening zien, zijn allemaal leerzame zaken. (waardoor je nog beter gaat fotograferen)
                  Ter vergelijking :
                  Ik ben ongeveer 10 jaar amateur-bierbrouwer geweest. Daar werd altijd gezegd : Goed leren proeven is de basis van het bierbrouwen !
                  Maar ik begrijp wat je bedoelt. De z/w hoek is zeker een plaats , waar je van alles tegen kunt komen. En je kan niet overal verstand van hebben.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dode boom

                    Inderdaad mooie beeld en mooie contrasten.
                    Persoonlijk zou ik ook liever de takken er iets meer zien uitspringen. maar ik zou de takken, en vooral de linker, wat meer oplichten.
                    De lucht zelf is mooi donker want dat geeft dan weer een mooi contrast met de wolken...
                    Bekijk mijn Flickr fotostream
                    Bekijk mijn website

                    Comment

                    Working...
                    X