Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

    Hallo allemaal,

    ik ben deze zomer op reis geweest en heb daar heel wat gefilmd met een GoPro. Toen ik echter weer thuiskwam, kwam ik tot de akelige ontdekking dat ik om een of andere reden maar aan een deel van die bestanden aan kon raken. Omdat ik een groot deel van mijn filmpjes niet kon terughalen, heb ik mijn kaartje binnengebracht bij een fotograaf maar die slaagde er ook niet in om ze terug te halen.

    Nu heb ik vandaag nog eens een poging ondernomen en het goede nieuws is dat ik de bestanden wel kan zien nu op mijn micro sd kaart (wellicht door iets wat de fotograaf gedaan heeft). Het slechte nieuws is dat de (vaak gigantische) bestanden nog steeds niet afspeelbaar zijn. Telkens ik erop klik, krijg ik de volgende foutmelding:

    "De bestandsindeling van dit item wordt niet ondersteund, de bestandsextensie is onjuist of het bestand is beschadigd.
    0xc00d36c4 (0xc00d36c4)"

    Ter info: ik gebruikte de kaartjes voor het eerst en heb ze zonder te formateren meteen gebruikt. Naar het schijnt moet je dergelijke micro sd kaartjes eerst formateren, maar dat wist ik niet. Ik hoop echter wel dat ik door zo'n stomme vergetelheid mijn filmpjes niet allemaal kwijt ben.

    Alle hulp is welkom! Alvast bedankt!
    Canon 450D

    Portfolio

  • #2
    Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

    Hoeveel gigabyte is zo één bestandje van de GoPro ?
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

      bekijk deze eens



      ik zou nog niet direct van alle tooltjes beginnen downloaden , maar zo ik kan verstaan zou een eerdere (de-)installatie wel eens een boosdoener kunnen zijn.
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

      Comment


      • #4
        Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Hoeveel gigabyte is zo één bestandje van de GoPro ?
        Sommige 20MB, sommige 800MB, hangt af van hoe lang er gefilmd is. Waarom?
        Canon 450D

        Portfolio

        Comment


        • #5
          Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

          Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
          bekijk deze eens



          ik zou nog niet direct van alle tooltjes beginnen downloaden , maar zo ik kan verstaan zou een eerdere (de-)installatie wel eens een boosdoener kunnen zijn.
          Heb ik idd ook bekeken, maar dat kost toch meteen €70. Bovendien ligt het probleem volgens mij bij het kaartje, maar ik heb geen idee hoe ik die bestanden kan herstellen. Als het aan mijn pc zou liggen, zou het raar zijn dat ik de helft van mijn gopro filmpjes wel zonder problemen kan bekijken, terwijl die toch in hetzelfde formaat geschreven zijn..
          Canon 450D

          Portfolio

          Comment


          • #6
            Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

            Oorspronkelijk geplaatst door apophis Bekijk bericht
            Sommige 20MB, sommige 800MB, hangt af van hoe lang er gefilmd is. Waarom?
            Als er bestanden van meer dan 4GB op staan, wat goed mogelijk is aan 1080p50, en de kaart is geformatteerd in fat32 en niet in de camera dan heb je problemen.
            Sommige camera's stoppen aan een bepaalde clipgrootte.
            Kan je de kaart, in zijn geheel, kopiëren op de HD?
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

              Ja, ik heb de kaart intussen in zijn geheel op mijn HD gezet. Er zit wel geen enkel filmpje van 4GB bij :-)


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Canon 450D

              Portfolio

              Comment


              • #8
                Re: Bestanden onleesbaar (error 0xc00d36c4)

                Heb je Photorec al geprobeerd of één van de volgende programma's: http://www.es-service.be/foto/links-...very-software/?

                Je kan daar ook spelen met het bestandssysteem, moesten ze momenteel niet correct van 't micro SD kaartje gehaald zijn.

                Comment

                Working...
                X