Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

When I had it all and have nothing now.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • When I had it all and have nothing now.

    When you have everything and nothing at all by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: When I had it all and have nothing now.

    De vlekjes op haar benen storen me - Ik zou ze weg hebben gedaan
    Daarnaast denk ik dat het jurkje, een halve stop lichter leuker had uitgekomen.

    Maar het idee, het model, algemeen de foto = toppie!
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

    Comment


    • #3
      Re: When I had it all and have nothing now.

      Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
      De vlekjes op haar benen storen me - Ik zou ze weg hebben gedaan
      Daarnaast denk ik dat het jurkje, een halve stop lichter leuker had uitgekomen.

      Maar het idee, het model, algemeen de foto = toppie!
      Bedankt,

      De vlekjes zou ik sowieso niet wegdoen in deze prent. Ondanks dat ik ze retoucheer wil ik er geen etalagepop van maken. :-)
      Jurkje, goh, wou het zeker donker genoeg houden, en heb wat zitten dodge en burnen maar wou zeker niet verder oplichten. (op mijn scherm dan )

      Comment


      • #4
        Re: When I had it all and have nothing now.

        Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
        Bedankt,

        De vlekjes zou ik sowieso niet wegdoen in deze prent. Ondanks dat ik ze retoucheer wil ik er geen etalagepop van maken. :-)
        Jurkje, goh, wou het zeker donker genoeg houden, en heb wat zitten dodge en burnen maar wou zeker niet verder oplichten. (op mijn scherm dan )
        Nee natuurlijk moet je er geen etalagepop maken, maar op haar benen heeft ze een 7 tal. En die ene die op haar linkerbeen staat, staat voor mij net iets te dicht bij de andere.
        Ik zou er maar een 3-4 tal weghalen
        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

        Comment


        • #5
          Re: When I had it all and have nothing now.

          De wit grijze leeuw met zijn gele ogen, heeft precies een moedervlek op zijn buik,... kan je die wegshoppen? LOL !

          Ik vind het een interessant en goed beeldje

          Misschien iets te veel blauwzweem over het geheel ? (op mijn scherm dan )

          D.

          Comment


          • #6
            Re: When I had it all and have nothing now.

            Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
            Nee natuurlijk moet je er geen etalagepop maken, maar op haar benen heeft ze een 7 tal. En die ene die op haar linkerbeen staat, staat voor mij net iets te dicht bij de andere.
            Ik zou er maar een 3-4 tal weghalen
            Ik begrijp jou wel, maar in principe haal ik dingen zoals moedervlekken niet weg... tenzij het echt een bepaald concept is waarin ze misschien 'onberispelijk' moet zijn.
            Dus wat de moedervlekken betreft is er voor mij geen discussie mogelijk. :-) Maar ik begrijp je wel hoor.

            Comment


            • #7
              Re: When I had it all and have nothing now.

              Moedervlekjes lekker laten staan, is prima zo.
              Als ik één tip mag geven is het het perspectief. Liggende poses van onderuit zijn zelden flatterend.
              Dit is een pracht van een model, ik zou wat maar aan de zijkant of aan de hoofdzijde zijn gaan staan of echt recht van bovenaf.
              Denk dat je beeld dan NOG meer impact had, je model er NOG knapper op stond en je beeldvulling NOG interessanter zou zijn.
              Maar goed gedaan!
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: When I had it all and have nothing now.

                Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

                Misschien iets te veel blauwzweem over het geheel ? (op mijn scherm dan )

                D.
                Ik zie op mijn scherm die zweem ook.
                Maar al bij al is dit een toppertje dat mij enorm kan bekoren hoor !
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: When I had it all and have nothing now.

                  vind hem heel goed...cyaan zweem of niet. De niet zo conservatieve manier om eender wat in beeld te brengen, siert NDW.

                  Yeyyyy!!!
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment

                  Working...
                  X