Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotobewerking : Grapje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotobewerking : Grapje

    Goedemorgen,

    Wie wil mij helpen met het volgende :
    De foto van de kale man wil ik graag haar geven van de foto van man met haar.
    Ik weet zeker dat er mensen zijn die dat in een handomdraai kunnen fixen !





    Alvast bedankt !


  • #2
    Re: Fotobewerking : Grapje

    https://www.google.nl/search?q=peter...w=1330&bih=680

    Comment


    • #3
      Re: Fotobewerking : Grapje

      Moderator Note: Je linkt naar een heleboel foto's ipv naar eentje (van elk). Ik verhuis je naar het Testforum waar je kunt leren posten.
      Van Fotobewerking naar Test.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Fotobewerking : Grapje

        ik link naar een heleboel foto's zodat de viewer een keuze kan maken uit een der fotp's

        Comment


        • #5
          Re: Fotobewerking : Grapje

          Moderator Note: Ik vrees dat -tenzij iemand jou intussen offline geholpen heeft- je op deze manier niet zult geholpen worden. Maar kies één foto die moet aangepast worden plus één foto vanwaar men mag vertrekken, en het wordt voor de uitvoerder(s) heel wat eenvoudiger.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X