Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog de bal halen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoog de bal halen

    Jeugdvoetbal. Altijd inzet en spanning verzekerd.



    Bedankt om te kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Hoog de bal halen

    *gewist*
    Last edited by rooney; 28 december 2015, 17:48. Reden: Pixelboy weet 't toch altijd beter.
    Een hoop ouwe zooi
    www.rbfoto.nl

    Comment


    • #3
      Re: Hoog de bal halen

      Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
      Mooi moment, maar de afwerking vind ik niet optimaal.
      Heel veel "niets" op de foto dat erg afleidt en niets toevoegt.

      Dit zou ik ervan maken, dan zit je meer ín de actie.
      Als ie weg moet, dan graag even een seintje, dan haal ik 'm gelijk weer weg.

      Ik blijf bij mijn eerste post. Daar zie je tenminste waar het over gaat en dat is voetbal. De scheids is voor mij een meerwaarde aan het geheel.
      Je uitsnede veroorzaakt ook een onscherper beeld. Tevens is het kader waarin je het beeld plaatst niet zo mooi hoor.
      Toch bedankt voor je antwoord.

      Pixelboy

      Comment


      • #4
        Re: Hoog de bal halen

        Voor mij primeert de UP. De ref hoort er dan wel bij, maar in sportfotografie ben ik toch voorstander van sterke crops. Dat geeft de emotie en actie beter weer.
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: Hoog de bal halen

          Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
          Voor mij primeert de UP. De ref hoort er dan wel bij, maar in sportfotografie ben ik toch voorstander van sterke crops. Dat geeft de emotie en actie beter weer.
          Ja goed en als ik dan krop is het ook niet goed, zie andere foto van Real speler die op de bal trapt.

          Ieder zijn mening zeker en dat kan ik wel pruimen.

          Pixelboy

          Comment


          • #6
            Re: Hoog de bal halen

            Dat de uitsnede onscherper beeld veroorzaakt, dat snap ik. Ik moet 't doen met de geüploade foto en niet met het origineel. Dan wordt het bestand dus kleiner

            Maar goed, smaken verschillen. Geen probleem, doe wat u goed dunkt. Het was slechts behulpzaam bedoeld. Ik heb immers geen flauw idee waar ik 't over heb
            Een hoop ouwe zooi
            www.rbfoto.nl

            Comment


            • #7
              Re: Hoog de bal halen

              Mooi met een lekkere DOF.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Hoog de bal halen

                Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                Dat de uitsnede onscherper beeld veroorzaakt, dat snap ik. Ik moet 't doen met de geüploade foto en niet met het origineel. Dan wordt het bestand dus kleiner

                Maar goed, smaken verschillen. Geen probleem, doe wat u goed dunkt. Het was slechts behulpzaam bedoeld. Ik heb immers geen flauw idee waar ik 't over heb
                Ik zeg dat ik ieders mening respecteer, heb hier geen probleem mee maar, smeken verschillen en die krop, ik heb het daar moeilijk mee ja.

                Pixelboy

                Comment


                • #9
                  Re: Hoog de bal halen

                  Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                  Ja goed en als ik dan krop is het ook niet goed, zie andere foto van Real speler die op de bal trapt.
                  Het is in mijn ogen toch een fundamenteel verschil wanneer je iemand zijn hoofd er af zaagt tegenover een foto waar je makkelijk ruimte hebt om te croppen, maar goed, dat zal wel aan mij liggen, ben per slot van rekening nog een onervaren fotograaf.
                  Mvg,
                  Gregory
                  www.gvg-photo.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoog de bal halen

                    Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
                    Het is in mijn ogen toch een fundamenteel verschil wanneer je iemand zijn hoofd er af zaagt tegenover een foto waar je makkelijk ruimte hebt om te croppen, maar goed, dat zal wel aan mij liggen, ben per slot van rekening nog een onervaren fotograaf.
                    Dit is een gemeen antwoord, sorry.
                    Ik ben tenslotte maar de amateur die er niets van kent.

                    Pixelboy.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoog de bal halen

                      Een scheidsrechter die niet geïnteresseerd is in de spelfase, betekent voor mij geen meerwaarde op de foto (mag er dus af).
                      Een 4:5 uitsnede met onder en bovenaan meer ruimte en rechts net naast de elleboog afgesneden geeft wat meer ruimte in deze actiefoto.
                      http://www.paulvanrooy.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoog de bal halen

                        Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                        Dit is een gemeen antwoord, sorry.
                        Ik ben tenslotte maar de amateur die er niets van kent.

                        Pixelboy.
                        Wat is daar gemeen aan? Ik ben effectief een onervaren fotograaf die nog elke dag bijleert. Zowel hier door te kijken naar andermans foto's, zelf foto's te posten, alsook feedback van complete buitenstaanders en professionals die ik regelmatig tegen kom. Ik noem mezelf dan ook een onervaren fotograaf. Dat er voor jou blijkbaar nooit een antwoord goed is als er iets van kritiek op komt is me al wel opgevallen. Maar dat steek ik dus op het feit dat ik onervaren ben en het dus allemaal niet zal snappen.
                        Mvg,
                        Gregory
                        www.gvg-photo.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoog de bal halen

                          Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
                          Wat is daar gemeen aan? Ik ben effectief een onervaren fotograaf die nog elke dag bijleert. Zowel hier door te kijken naar andermans foto's, zelf foto's te posten, alsook feedback van complete buitenstaanders en professionals die ik regelmatig tegen kom. Ik noem mezelf dan ook een onervaren fotograaf. Dat er voor jou blijkbaar nooit een antwoord goed is als er iets van kritiek op komt is me al wel opgevallen. Maar dat steek ik dus op het feit dat ik onervaren ben en het dus allemaal niet zal snappen.
                          ....en dat was mij ook al eerder opgevallen.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoog de bal halen

                            Spijtig genoeg is dat inderdaad steeds 't geval. Tot nu toe heb ik het altijd geprobeerd positief om te draaien, maar nu er wederom zo gereageerd wordt, ben ik er wel klaar mee.
                            Ik heb 't bericht ook gewist en vanaf heden ga ik niet meer reageren op foto's van hem.
                            Een hoop ouwe zooi
                            www.rbfoto.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoog de bal halen

                              Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                              Spijtig genoeg is dat inderdaad steeds 't geval. Tot nu toe heb ik het altijd geprobeerd positief om te draaien, maar nu er wederom zo gereageerd wordt, ben ik er wel klaar mee.
                              Ik heb 't bericht ook gewist en vanaf heden ga ik niet meer reageren op foto's van hem.
                              Ja, dat is dan het resultaat !. Dan zeg ik ook vaarwel voor goed. Ik heb spijtig genoeg al lidgeld betaald. Maar dat geef ik graag aan BD.

                              Pixelboy.

                              Comment

                              Working...
                              X