Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Confident

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Confident

    ...leeg...

  • #2
    Re: Confident

    Knap

    Scherpte zit heel goed, ook mooie pose...

    Comment


    • #3
      Re: Confident

      Ik vind dat de foto's op Belgium Digitel beter tot hun recht komen dan bij Facebook. dit hier is ook een pareltje op alle gebied.

      Comment


      • #4
        Re: Confident

        knappe hoor,
        ik zou het linker oog een beetje oplichten (het zwarte bolleke ) om beter evenwicht te krijgen.

        Zeer mooi in beeld gebracht en mooie leading line.

        proficiat.

        Mvg

        Bert

        Comment


        • #5
          Re: Confident

          Net door de bovenste turnbalk snijden Lieven wordt deze nog beter

          Comment


          • #6
            Re: Confident

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Net door de bovenste turnbalk snijden Lieven wordt deze nog beter
            Ook mijn gedacht !
            Voor de rest een mooi portret hoor, hoewel ik ook nog een tikkeltje vignettering zou toepassen.

            Grz. Peter
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Confident

              wat een mooie blik in de lens.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Confident

                Op de pose en de compositie is inderdaad weinig aan te merken ( buiten het puntje van gNo dat ik bijtreed) maar ik vind de bewerking en de belichting niet in verhouding tot de lovende commentaren.
                Door de overbelichting links op het voorhoofd en de neusvleugel zit dit gebied in zone IX of X en veroorzaakt een storend uitgebrand aspect . De huid ziet er gepolijst uit, waarschijnlijk door het vervagen met
                een filter en laagbewerking, terwijl de ogen en de wenkbrauwen verscherpt werden met een contrastverhoging bovenop. 'Des guten zuviel' in de taal van Goethe. Hierdoor gaat het meisje er teveel als een pop uitzien (maar misschien was dat de
                bedoeling?). Ik heb bij het begin van mijn opleiding fotografie ook een dergelijk portret ingeleverd en ik zal het oordeel van mijn leerkracht, een man die nogal wat 'persoonlijkheden' voor zijn lens krijgt, hier niet herhalen . Er zitten misschien gevoelige zielen op dit forum...

                Comment


                • #9
                  Re: Confident

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kalchas Bekijk bericht
                  Op de pose en de compositie is inderdaad weinig aan te merken ( buiten het puntje van gNo dat ik bijtreed) maar ik vind de bewerking en de belichting niet in verhouding tot de lovende commentaren.
                  Door de overbelichting links op het voorhoofd en de neusvleugel zit dit gebied in zone IX of X en veroorzaakt een storend uitgebrand aspect . De huid ziet er gepolijst uit, waarschijnlijk door het vervagen met
                  een filter en laagbewerking, terwijl de ogen en de wenkbrauwen verscherpt werden met een contrastverhoging bovenop. 'Des guten zuviel' in de taal van Goethe. Hierdoor gaat het meisje er teveel als een pop uitzien (maar misschien was dat de
                  bedoeling?). Ik heb bij het begin van mijn opleiding fotografie ook een dergelijk portret ingeleverd en ik zal het oordeel van mijn leerkracht, een man die nogal wat 'persoonlijkheden' voor zijn lens krijgt, hier niet herhalen . Er zitten misschien gevoelige zielen op dit forum...
                  Goed onder woorden gebracht... Wat je bedoelt met de reactie van de leerkracht zal wel overeenkomen met de reactie van de sergeant die destijds mijn eerste schietresultaten zag... KvdB haha. Alhoewel ik dit toch niet van toepassing vind op dit portret, wat op het eerste gezicht heel fris en ontwapenend overkomt, met toch de gemelde 'foutjes'...
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment

                  Working...
                  X