Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Viersel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Viersel


  • #2
    Re: Viersel

    Speciale afwerking...Heel kleurig en ook wat soft...Maar vind het wel passend in dit beeld..Mooi..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Viersel

      Apart en toch mooi
      Het geheel heeft een duidelijke magentazweem, ook te zien in de planten, doch stoort het eigenlijk niet

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Viersel

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Speciale afwerking...Heel kleurig en ook wat soft...Maar vind het wel passend in dit beeld..Mooi..
        Beste is niet nabewerktenigste dat er aan gedaan is rechtgezet en contrast toegevoegd

        Comment


        • #5
          Re: Viersel

          Vergeet wat ik voorstelde en doe gerust uw gedacht door.
          Ik had wel een wat beleefder antwoord verwacht van u.
          Een mens kan zich vergissen in een persoon, sorry hoor.
          Last edited by Red Falcon; 24 december 2015, 21:35.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Viersel

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Apart en toch mooi
            Het geheel heeft een duidelijke magentazweem, ook te zien in de planten, doch stoort het eigenlijk niet

            grts
            Sieg
            Een beetje meer verscherpen, zou de foto goed doen.
            Gebruik je een gradueelfilter, of heb je toch nabewerkt. Want de lucht is stevig donkerder dan de weerspiegeling. In mijn optiek (haha) kan dat niet.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Viersel

              Sorry L g spuug lelijk

              Comment


              • #8
                Re: Viersel

                Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht
                Sorry L g spuug lelijk
                ook ik vind het origineel veel toffer. die update van LG lijkt me veel te veel verscherpt en vergeet de aanwezige rozigzachte sfeer te behouden.
                Over dat origineel : de lucht stoort me niet, maar het land en de vijver is misschien net iets te rozig/magenta.

                FWIW.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Viersel

                  Volg Iegienie.
                  Origineel mooier, lucht is ok maar kleuren over het gras/riet zijn te rozig.
                  Is wel een heel mooie compo.
                  Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Viersel

                    Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht
                    Sorry L g spuug lelijk
                    Moderator Note: Beleefd bijven aub, zeker op kerstavond. Kritisch zijn mag, maar de onderbouwde mening van Iegienie toont hoe het ook kan.
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                    Comment


                    • #11
                      Re: Viersel

                      Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht
                      Sorry L g spuug lelijk
                      Bedankt voor de vriendelijke opmerking.
                      Ik heb dan maar alles verwijderd.
                      Van mij gaat jij geen last meer hebben.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Viersel

                        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                        Bedankt voor de vriendelijke opmerking.
                        Ik heb dan maar alles verwijderd.
                        Van mij gaat jij geen last meer hebben.
                        Nie aantrekken, ge hebt ook maar gedaan om goed te doen en om iemand voort te helpen
                        Vond persoonlijk de bewerking ook niet zo mooi(maar dat is voor iedereen persoonlijk) maar om je dan direct aangevallen te voelen (sorry spuug lelijk) kan men wel op een andere manier verwoorden.

                        Prettige kerstdagen en blijf vooral je mening geven
                        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Viersel

                          Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                          Nie aantrekken, ge hebt ook maar gedaan om goed te doen en om iemand voort te helpen
                          Vond persoonlijk de bewerking ook niet zo mooi(maar dat is voor iedereen persoonlijk) maar om je dan direct aangevallen te voelen (sorry spuug lelijk) kan men wel op een andere manier verwoorden.

                          Prettige kerstdagen en blijf vooral je mening geven
                          Het laatste wat ik wil op BD is een polemiek teweeg brengen.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Viersel

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            Bedankt voor de vriendelijke opmerking.
                            Ik heb dan maar alles verwijderd.
                            Van mij gaat jij geen last meer hebben.
                            Niet aantrekken LG je hebt gedaan om goed te doen, soms wordt er vergeten dat een geschreven tekst veel harder overkomt dan een gesproken woord 😉
                            Over de foto, ik volg hier helemaal de opmerking van Johan. De valkuil van een blend /nabewerking, nl de reflectie in het water die helderder is dan de lucht, en dat komt onnatuurlijk over. De foto opzich zou mooi kunnen zijn mits deze schoonheidsfoutjes op te lossen. Of het zou moeten zijn dat de fotograaf dit zelf graag zo ziet. 😉

                            Comment


                            • #15
                              Re: Viersel

                              Beste inderdaad opbouwende kritiek is goed maar waar denk toch dat er hier heel veel spoken zien of dingen zien die er niet zijn ik zie geen zweem, voor de mensen die twijfelen of dit nabewerkt is mag altijd gerust is op mijn camera komen zien is er zo uitgekomen ten tweede vind ik aan dit forum spijtig dat er veel mensen zijn die het precies wel goed weten maar als je zelf hun foto's gaat zien denk je oei. nogmaals deze foto heb het ter verduidelijking even opgezocht
                              is recht gezetcontrast bijgegeven en de kleur inderdaad op +2 bijgezet wat stofjes weggeveegd en dat is het
                              dank u

                              Comment

                              Working...
                              X