Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bart Peeters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bart Peeters


    Bart Peeters in Waregem


    grotere versie: http://www.jopix.be/Concerts2016/i-SQJVP5c/A
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: Bart Peeters

    Sober en mooi, maar ik vind het wel een raar formaat. Maar soms moet je eens afwijken van het gewone. Ik vind het logo wel ongelukkig in deze afbeelding, ik snap wel de keuze om het daar neer te plaatsen.

    Comment


    • #3
      Re: Bart Peeters

      Het logo is standaard op die plaats gezet op al mijn foto's. vroeger was het kleiner en in het hoekje maar je moet de 'rippers' het toch wat moeilijker maken
      Welk formaat zou jij dan nemen?
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Bart Peeters

        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        Het logo is standaard op die plaats gezet op al mijn foto's. vroeger was het kleiner en in het hoekje maar je moet de 'rippers' het toch wat moeilijker maken
        Welk formaat zou jij dan nemen?
        Bij deze foto is het echt ongelukkig, maar t is wel de enige plaats dat 't meer dan een seconde duurt om t weg te werken.
        Ik zet 't altijd in de onderhoek, tja voor de 'rippers' doe ik het niet, want ik vind dat als het echt werkt de foto teveel verstoort.
        Ik denk dat je gewoon moet zien dat je op het web aan een wegresolutie post en de 'goeie'/printresolutie sowieso voor jezelf houdt.

        Nu over de foto: ik snap de uitsnede en het kon een dvd cover zijn. Waar ik aan dacht was mss de stralen van de spot wat versterken, dat de link tussen Bart en de spot wat versterkt wordt (maak er wel geen ufo van die hem upbeamt ).

        Comment


        • #5
          Re: Bart Peeters

          Heb mijn website nog maar geupdate en heb er voor gekozen om de foto's in hogere resolutie er op te zetten en ik vind het alvast een groot verschil als ik naar mijn website kijk.
          De foto's komen beter tot hun recht dan vroeger en dan liever mijn logo er wat groter op dan een lage resolutiefoto waardoor hij niet scherp lijkt.

          Maar das een mening natuurlijk.
          WWW.JOPIX.BE
          Just one click away...

          Comment


          • #6
            Re: Bart Peeters

            In dit geval past het fromaat maar het is niet een gebruikelijk formaat in portretstand.

            Comment


            • #7
              Re: Bart Peeters

              't is toch maar een gewone 2 op 3 qua verhouding. Wat is er ongebruikelijk aan? Al mijn rechtstaande foto's zijn zo...
              WWW.JOPIX.BE
              Just one click away...

              Comment


              • #8
                Re: Bart Peeters

                Prachtige foto. Het formaar stoort mij helemaal niet. Misschien mocht de afstand spot tot Bart iets kleiner zijn, maar daar kan je niets aandoen. Het logo staat meer in de weg, maar ook hier begrijp ik je beslissing. Groetjes Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Bart Peeters

                  Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                  't is toch maar een gewone 2 op 3 qua verhouding. Wat is er ongebruikelijk aan? Al mijn rechtstaande foto's zijn zo...
                  Wel deze lijkt smaller.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bart Peeters

                    Beneden je normale niveau, Jonez...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bart Peeters

                      hmm, weet nu niet of ik dit als compliment moet opnemen of niet...
                      WWW.JOPIX.BE
                      Just one click away...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bart Peeters

                        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                        hmm, weet nu niet of ik dit als compliment moet opnemen of niet...
                        Als groot compliment, natuurlijk! :-)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bart Peeters

                          Speciale foto. Niet mis, vind ik.
                          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                          Comment

                          Working...
                          X