Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natalia

    Deze week opende in Zemst het nieuwe GC De Melkerij met zaterdag een optreden van the Soulbrothers met Natalia als gast.
    Last edited by kawaracer; 20 december 2015, 19:31.

  • #2
    Re: Natalia

    Mooi. Gevoel zegt iets meer croppen dat publiek wegvalt. Of die armen iets verdonkeren want die trekken de aandacht sterk in die zone terwijl daar het gezicht zou mogen om opvallen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Natalia

      Goed moment. Publiek mag er voor mij bij maar volg wel de opmerking van het licht. Groetjes Johan

      Comment


      • #4
        Re: Natalia

        Zeo'n suffe, brave foto maken van een spetterende act als Natalia... ik zou verlegen zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Natalia

          Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
          Zeo'n suffe, brave foto maken van een spetterende act als Natalia... ik zou verlegen zijn.
          Ah, was jij daar ook? Je bent wel erg streng (ook bij andere) om beelden af te breken maar tips ter verbetering volgen niet wat spijtig is.

          Comment


          • #6
            Re: Natalia

            Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
            Zeo'n suffe, brave foto maken van een spetterende act als Natalia... ik zou verlegen zijn.
            14 juni 2015 en 14 januari 2016 zijn blijkbaar sombere dagen geweest voor dit individu.
            Een te zure citroen gegeten, of niet gemogen... Wie zal het zeggen

            Comment


            • #7
              Re: Natalia

              Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
              14 juni 2015 en 14 januari 2016 zijn blijkbaar sombere dagen geweest voor dit individu.
              Een te zure citroen gegeten, of niet gemogen... Wie zal het zeggen
              Ik ben zelfs zeer benieuwd wat voor foto's hij zelf trekt
              þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
              Freelance bedrijfsfotograaf
              klikerdeklik hier voor mijn website!

              Comment


              • #8
                Re: Natalia

                Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                Ik ben zelfs zeer benieuwd wat voor foto's hij zelf trekt
                Die gaan we hier niet zien.
                Ik herinner mij uit een vorige discussie met hem een aantal jaren terug toen ik nog maar net begon
                dat zijn foto's niet mogen getoond worden wegens 'copyright protected'. En hij verwees toen wel naar sites van andere concertfotografen maar zijn identiteit en werk blijf mij onbekend. Ik meen me ook te herinneren dat hij zijn materiaal hier te koop heeft aangeboden omdat hij met de professionele fotografie gestopt was.

                Comment


                • #9
                  Re: Natalia

                  Gefrustreerde types heb je overal. Moesten we altijd de zelfde soort foto van een artiest zien zou het al snel saai worden. Je probeerd buiten een aantal safety shots toch steeds iets nieuws te bekomen. Btw fotos niet kunnen tonen owv copy is zever. Als je dan toch geen rechte hebt wil het zeggen dat je voor hele grote hebt gewerkt. Dan staan diie fotos zeker ergens gepubliceerd. En zelfs in dat geval mag je die fotos nog gebruiken in.je portfolio
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natalia

                    Mooi vastgelegd, voor mij mag het publiek er beslist op blijven staan.
                    Wat concertfoto aangaat, daar zou ik niet te zwaar aan tillen. Volgens zijn profiel zit hij hier alleen maar om zijn handeltje te verkopen.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natalia

                      Ik kom hier maar af en toe kijken, want ik heb weinig tijd.

                      Er zijn twee categorieën op dit forum: ‘beoordeling’ en ‘showcase’. If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen, of in ’t Vloms: wie post in ‘showcase’ vindt zijn foto heel goed en àf en moet dan ook tegen kritiek kunnen.

                      Ik zie hier af en toe sublieme pareltjes van rockfotografie en dan is mijn commentaar ook lovend en positief. Maar de laatste tijd zie ik ook veel rommel die hier niet thuishoort. En dan laat ik dat ook weten, zodat de maker weet dat er nog veel werk aan de winkel is.

                      Mijn foto’s zijn hier wegens copyrightredenen niet te zien, maar wel overal waar ze geld opbrengen: op More-O’Ferrall affiches, op Abribus-posters, in programmabladen, in magazines en in kranten. Of als profielfoto’s van grote namen op Facebook. Overal waar ‘Concertpix’ of ‘Luc De Wandel’ bijstaat. Mijn betalende klanten zijn o.a. Natalia, Clouseau, Paul Michiels, Soulsister, het Sportpaleis, Night of the Proms, Amy Mc Donald, Toto, Humo, Knack, Belga, alle kranten, enz…

                      Terloops: ik eet geen citroen en ik mag alle dagen.

                      Veel succes nog allemaal en mooi licht!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natalia

                        Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                        Ik kom hier maar af en toe kijken, want ik heb weinig tijd.

                        Er zijn twee categorieën op dit forum: ‘beoordeling’ en ‘showcase’. If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen, of in ’t Vloms: wie post in ‘showcase’ vindt zijn foto heel goed en àf en moet dan ook tegen kritiek kunnen.

                        Ik zie hier af en toe sublieme pareltjes van rockfotografie en dan is mijn commentaar ook lovend en positief. Maar de laatste tijd zie ik ook veel rommel die hier niet thuishoort. En dan laat ik dat ook weten, zodat de maker weet dat er nog veel werk aan de winkel is.

                        Mijn foto’s zijn hier wegens copyrightredenen niet te zien, maar wel overal waar ze geld opbrengen: op More-O’Ferrall affiches, op Abribus-posters, in programmabladen, in magazines en in kranten. Of als profielfoto’s van grote namen op Facebook. Overal waar ‘Concertpix’ of ‘Luc De Wandel’ bijstaat. Mijn betalende klanten zijn o.a. Natalia, Clouseau, Paul Michiels, Soulsister, het Sportpaleis, Night of the Proms, Amy Mc Donald, Toto, Humo, Knack, Belga, alle kranten, enz…

                        Terloops: ik eet geen citroen en ik mag alle dagen.

                        Veel succes nog allemaal en mooi licht!

                        Als je iets niet goed vindt dan mag je dat inderdaad laten weten. Het is showcase dus moet 'wat je laat zien' goed zijn, ook mee akkoord. Maar in een paar woorden een foto afbreken zonder in te gaan op wat en hoe er beter kon, komt weinig sympathiek over (zeker als het enkele foto's achter elkaar zijn), 't is natuurlijk een virtuele conversatie waar al makkelijker misinterpretaties zijn. Ik ga je site zeker eens checken en proberen de beelden te analyseren hoe jij het aanpakt, want 'leren' is voor mij nog altijd het belangrijkste hier op het forum.
                        Wat ik aan deze foto goed vind is de 'paraderende pose' in combinatie met het publiek. Wat ik minder vind is de micro voor haar gezicht en ook de gezichtsuitdrukking. Maar Natalia was toen niet helemaal in haar sas (het was een gast optreden bij de Soulbrothers en het leek soms dat ze niet helemaal op elkaar ingespeeld waren) en ik had haar dus al beter (met meer spetters) gezien. En bij deze podium opstelling was het erg moeilijk om een rustige achtergrond te vinden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Natalia

                          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                          Als je iets niet goed vindt dan mag je dat inderdaad laten weten. Het is showcase dus moet 'wat je laat zien' goed zijn, ook mee akkoord. Maar in een paar woorden een foto afbreken zonder in te gaan op wat en hoe er beter kon, komt weinig sympathiek over (zeker als het enkele foto's achter elkaar zijn), 't is natuurlijk een virtuele conversatie waar al makkelijker misinterpretaties zijn. Ik ga je site zeker eens checken en proberen de beelden te analyseren hoe jij het aanpakt, want 'leren' is voor mij nog altijd het belangrijkste hier op het forum.
                          Wat ik aan deze foto goed vind is de 'paraderende pose' in combinatie met het publiek. Wat ik minder vind is de micro voor haar gezicht en ook de gezichtsuitdrukking. Maar Natalia was toen niet helemaal in haar sas (het was een gast optreden bij de Soulbrothers en het leek soms dat ze niet helemaal op elkaar ingespeeld waren) en ik had haar dus al beter (met meer spetters) gezien. En bij deze podium opstelling was het erg moeilijk om een rustige achtergrond te vinden.
                          Goed geformuleerd Kawaracer
                          mvg Jako
                          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                          jako

                          Comment


                          • #14
                            Re: Natalia

                            PM verstuurd...

                            Comment

                            Working...
                            X