Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eentje uit de garage + aanvulling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eentje uit de garage + aanvulling





    Last edited by karabinier; 31 december 2015, 13:02.

  • #2
    Re: Nog eentje uit de garage

    Vreemde kleuren.
    beetje jaren 50 idee.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog eentje uit de garage

      Leuk maar ik vind hem wel wat aan de donkere kant voor deze setting.

      Comment


      • #4
        Re: Nog eentje uit de garage

        nee nee heel goe nog meer van dat

        Comment


        • #5
          Re: Nog eentje uit de garage

          Denk aan het licht en het glimmen van een neus, kan beter denk ik.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Nog eentje uit de garage

            Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
            nee nee heel goe nog meer van dat
            Wat vind je hier dan zo goed aan ????? Graag verduidelijking.
            Voor mij is deze foto op alle vlakken gebuisd hoor.
            Onderbelichting, foutieve lichtkeuze en opstelling, rare groene zweem die wat mij betreft niks retro uitstraalt.
            Voor de rest ook eeen rommelig beeld.
            Zou dus graag willen weten wat jij daar zo goed aan vindt.
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Nog eentje uit de garage

              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Wat vind je hier dan zo goed aan ????? Graag verduidelijking.
              Voor mij is deze foto op alle vlakken gebuisd hoor.
              Onderbelichting, foutieve lichtkeuze en opstelling, rare groene zweem die wat mij betreft niks retro uitstraalt.
              Voor de rest ook eeen rommelig beeld.
              Zou dus graag willen weten wat jij daar zo goed aan vindt.
              Fotografie is een kunstvorm Pete, het wordt tijd dat je dat beseft. Het betekent niet dat jij een beeld slecht vindt, dat een ander dat ook doet. Daarnaast kan een beginnend lid dit beeld zeker wel smaken.

              Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van dit plaatje en gewoon weg doordat het model me totaal niet aanspreekt. Zwart/wit zou voor mij al heel wat drukte weg nemen en een sterker beeld geven. Daarnaast heb je enkele vlekjes op haar huid die je snel kan wegwerken.

              Is dit een foto genomen tijdens een workshop? Of heb je zelf deze pose en licht setup gedaan?
              Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

              Comment


              • #8
                Re: Nog eentje uit de garage

                Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk bericht
                Is dit een foto genomen tijdens een workshop? Of heb je zelf deze pose en licht setup gedaan?
                we maakten met cvo een reeks in een garage (met reportageflitsers (strobisme) -achtergrond moest ook belicht zijn
                Vlekjes in het gezicht, enz...werk ik niet graag weg...je bent zoals je bent, tenzij je glamourfoto's/reclamefoto's maakt, maar was nu niet het geval.

                Ik heb er nog een minder"groene" en een zw bijgedaan

                En .....een modellenshoot is niet echt mijn ding, maar ik wil alles eens proberen, met schade en schande....

                Comment


                • #9
                  Re: Nog eentje uit de garage

                  die zwart/wit is persoonlijk de mooiste voor mij
                  Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog eentje uit de garage

                    Ja wat ik hier zo goed aan vind is het volgende.
                    1 De fotograaf heeft zeker zijn best gedaan en is deze foto voor zich heel mooi
                    2 Ok de licht opstelling kan misschien beter maar wellicht beschikt deze man niet over prof materiaal.
                    3 De foto's zijn niet overdreven bewerkt zoals bij sommige die er dan vanuit gaan dat ze de foto van het jaar hebben, een beetje natuurlijk mag gerust.
                    4 ok de reeks die hij nu opzet van 3 vind ik de middelste ook niet helemaal ok maar ja.
                    5 Dan de manier van commentaar van sommige, geef opbouwende kritiek en boor geen mensen de grond in. Ieder probeert zijn best te doen.
                    6 Iemand die een foto van een ander bekijkt zal daar altijd wel iets in vinden maar zoals ik reeds aanhaalde de maker geeft steeds naar zijn mening de beste foto.
                    7 ik wil door mijn commentaar niemand tegen de schenen stampen maar ik kijk wel in eigen boezem en daar kan ik me gerust me verzoenen.
                    8 sorry voor de misschien harde overkomende woorden verontschuldig me dan.

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Wat vind je hier dan zo goed aan ????? Graag verduidelijking.
                    Voor mij is deze foto op alle vlakken gebuisd hoor.
                    Onderbelichting, foutieve lichtkeuze en opstelling, rare groene zweem die wat mij betreft niks retro uitstraalt.
                    Voor de rest ook eeen rommelig beeld.
                    Zou dus graag willen weten wat jij daar zo goed aan vindt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog eentje uit de garage

                      merciekes voor de commentaar....en ik heb geen probleem daarmee...kan tegen kritiek en daar leer ik alleen maar uit.
                      Besef nu wel dat deze foto beter kan en dat hij ook niet in SC, maar beoordeling had moeten staan....

                      prettig nieuwjaar!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog eentje uit de garage + aanvulling

                        Ook voor jou en iedereen een prettig 2016. Dat fotografie kunst is weet ik al te best, maar sommige kunst smaak ik en andere niet. Ik heb ook weeral duidelijk gezegd waarom ik het niet goed vond, wat is daar mis aan. Als je iets goed vindt schrijf dan ook waarom, alleen hierdoor draag je iets bij.
                        Bij deze je zwart wit foto is veel beter. Hier komt de sfeer en het model veel beter tot zijn en haar recht alleen al doordat je ruimte creeert in je scene.
                        Grz peter


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment

                        Working...
                        X