Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby, you can drive my car....+update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Baby, you can drive my car....+update



    Last edited by karabinier; 20 december 2015, 11:42.

  • #2
    Re: Baby, you can drive my car....

    Toffe foto - grappig en tegelijkertijd kan je je er ook wel een verhaal bij bedenken. Alles heeft betere tijden gekend maar is nog in goede staat

    Misschien zijn er eerder geen commentaren opgedoken omdat de foto zo grijs is. Ik denk dat het beeld ophelderen zonder aan contrast in te boeten hier beter zou zijn.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Baby, you can drive my car....

      Groot gelijk, Laurens, update geplaatst

      Comment


      • #4
        Re: Baby, you can drive my car....

        Voor mij is de eerste foto de betere. De update is te licht geworden ( geen doortekening meer in het hemd van de dame en de "boilers" in de achtergrond vallen nu nog harder op. Ik denk ook dat je zulke foto beter niet in zijn geheel donkerder of lichter maakt maar dat je beter met bepaalde stukken werkt. vb: de wagen is lichter beter maar de achtergrond niet.
        Dit wat betreft de techniek. De opzet van de foto vind ik wel goed gevonden ( kledij en old-timer)
        Met vriendelijke groeten,
        Bernus

        Comment


        • #5
          Re: Baby, you can drive my car....

          De foto is zeker mooier geworden.
          Helaas komt de drukte nog meer naar voren. Dat was voor mij overigens de reden , dat hij minder in de smaak viel.
          Het idee is prachtig , maar de locatie werkt niet mee.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X