Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro

    Hallo,

    Ik ben een fervent snowboarder en fotograaf(je) en die 2 zijn moeilijk te combineren (af en toe een valpartij kan niet echt goed zijn voor de apparatuur) daarom ben ik op zoek naar een rugzak die:
    -stevig is
    -voldoende ruimte bied voor voor camera + 2lenzen + mini DV-camera + wat eten en drinken
    -straps aan de zijden voor monopod + telescopische sticks
    -en als het bestaat straps voor snowboard te strappen

    de lowerpro AW2 serie ziet er goed uit maar heeft iemand ervaring met deze rugzakken? ze zijn nogal duur om zomaar ineens te kopen.

    Alvast bedankt

  • #2
    Lowepro Mini trekker AW II: mijn ervaring

    Hey Bert,

    Zelf het ik zo'n rugzak! Het is een stevige rukzak, maar om nu te garanderen dat je fototoestel een val zal overleven, dat betwijfel ik. Trouwens met elke rugzak!!!

    Zoals je misschien wel weet is het een vrij kleine rugzak als je veel lenzen of randapparatuur hebt. Ik zou zeggen: je krijgt er een D70 in samen met 1 vrij grote telelens (bv een 100-300), 3 kleinere lenzen zoals type DX 18-70, een flash en 1 à 2 zonnekappen. Dat is uiteraard enkel in het hoofvak. Je kan in het voorste vak nog filters en opladers kwijt samen met eventueel wat voedsel. Je tripod kan je vooraan binden en je monopod en paraplu langs de zijkanten.

    Besluit: Goede rugzak, prijs/kwaliteit= Super (Heb zelf 135 euro betaald)

    mvg Sven

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro Mini trekker AW II: mijn ervaring

      Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
      Hey Bert,

      Zelf het ik zo'n rugzak! Het is een stevige rukzak, maar om nu te garanderen dat je fototoestel een val zal overleven, dat betwijfel ik. Trouwens met elke rugzak!!!
      het is nu ook niet de bedoeling dat ik met een stalen bak op men rug ga boarden, als ik dan val overleefd men toestel het wel en mag ik voor de rest van men dagen leven als nen plant :-)
      hartelijk dank voor je reactie. ik heb momenteel het meeste intresse in de photo of pro trekker of misschien wel de super trekker maar die zijn helaas wel een stukje duurder

      Comment

      Working...
      X