Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pauline

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pauline

    In functie van de opnames van onze komende instructieDVD "Lichter" heb ik een hoofdstuk gemaakt over het fotograferen van kids & teens.
    Hieruit alvast een voorsmaakje, tevens ook om te tonen dat ik gerust zelf werk wil laten zien en hoop dat dit dan ook een beetje kan worden gewaardeerd.

    Model : Pauline W.
    MUA : Liesbeth
    Assist : Thomas
    Photo & PP : mezelf

    Hopelijk wordt hij gesmaakt en zoniet jammer maar helaas



    PS : voor alle duidelijkheid gaat deze foto over tinypic en verlies ik hier weer wat details op het eerste zicht....
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

  • #2
    Re: Pauline

    Indringend.. Toning is goesting, maar kleurcontrast met de bg is voor mij wat vlakkig. Maar als ik de vergroting bekijk dan begrijp ik wat je bedoeld met verlies detail en dan valt het kleurcontrast ook weer mee. Kijk, das mijn mening, hoop dat ge het waardeert, anders: zie je bijschrift
    Last edited by William Bookwill; 15 december 2015, 21:02.

    Comment


    • #3
      Re: Pauline

      Mooie plaat - ernstige blik wel
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Pauline

        Hij is gewoon heerlijk!
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Pauline

          Mooie kleurenpallet, samen met de ogen.
          Zou het model toch lichtjes gedraaid hebben.
          Nu staat ze er voor mij iets te rechtaan toe op.

          Comment


          • #6
            Re: Pauline

            Goh ja,

            voor de ene wat te streng, voor de andere wat te hard en zoals Neil zegt is deze inderdaad frontaal genomen.
            Dit is normaal niet de stijl van portretten die ik maak (frontaal en in de lens kijken), maar ik hou hier van en vind het beeld hierdoor ook heel dynamisch en hedendaags overkomen.

            Het posten van dit portret op social media heeft me ondertussen trouwens geen windeieren gelegd op commercieel vlak, dus dat is wat voor mij vooral telt.

            Voor de geïnteresseerden, dit is hetzelfde model als bij mijn andere Pauline : http://forum.belgiumdigital.com/f41/pauline-518140.html

            Grz.
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Pauline

              Wel, het is zoals je zegt persoonlijk, maar voor mij komt een frontaal beeld meestal veel effectiever/sterker als het model midden in beeld staat.
              Misschien ben ik wat ouderwets of dergelijke....maar is gewoon hoe ik het zie. :-) voor de rest leuke foto, dus goede dingen zeg ik ook.
              Altijd lastig om dingen op andere mensen hun werk te zeggen. :-)

              Comment


              • #8
                Re: Pauline

                Knappe plaat! Vind de kleuren van achtergrond en model mooi bij elkaar passen.

                Vind het leuk om de 2 foto's van het model eens naast elkaar te bekijken!
                Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

                Comment


                • #9
                  Re: Pauline

                  Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
                  Wel, het is zoals je zegt persoonlijk, maar voor mij komt een frontaal beeld meestal veel effectiever/sterker als het model midden in beeld staat.
                  Misschien ben ik wat ouderwets of dergelijke....maar is gewoon hoe ik het zie. :-) voor de rest leuke foto, dus goede dingen zeg ik ook.
                  Altijd lastig om dingen op andere mensen hun werk te zeggen. :-)
                  Neil, ik weet jou comment echt wel te waarderen hoor.
                  We hebben inderdaad andere stijlen, maar ik heb veel respect voor jou werk en ik heb het gevoel dat dit toch ook wat wederzijds is.
                  Andere visies maakt dit vak nu juist zo boeiend hé...

                  Grz. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pauline

                    Cadrage, toning, DOF, slordige haar, strenge blik, heerlijk
                    Enkel die huid-filter, maar dat weet je dat ik daar niet van hou
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pauline

                      ik hou wel van een strenge/ strakke blik. Het moet ook niet steeds vrolijk en dromerig zijn, zelfs niet bij kinderen.
                      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                      Comment

                      Working...
                      X