Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterski BK

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterski BK

    Van al een tijdje geleden maar nu pas afgewerkt.














    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Waterski BK

    Ik denk dat het de bedoeling was om de spray mee in beeld te hebben maar die komt er niet helemaal uit waardoor de compositie op het eerste zicht wat raar overkomt. Misschien met het contrast lokaal op de spray wat op te trekken dat die er wel uit komt. Het lijkt mij een moeilijke sport om vast te leggen. Heb je wat info over het materiaal en instellingen.

    Comment


    • #3
      Re: Waterski BK

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Ik denk dat het de bedoeling was om de spray mee in beeld te hebben maar die komt er niet helemaal uit waardoor de compositie op het eerste zicht wat raar overkomt. Misschien met het contrast lokaal op de spray wat op te trekken dat die er wel uit komt. Het lijkt mij een moeilijke sport om vast te leggen. Heb je wat info over het materiaal en instellingen.
      Het was inderdaad de bedoeling om de spray mee in beeld te hebben. Het was toen maar een bewolkte dag, als het zonnig is lukt dit beter heb ik al gemerkt.
      De exif kan ik van hier niet zien maar zitten normaal wel in de foto.
      Ik gebruik een A77 en als lens de Tamron 70-200 F2.8. Wat meer bereik zou wel makkelijk zijn.
      De instellingen hangen natuurlijk ook een beetje van het weer af en hangen ook af van wat je beoogt. In deze is de sluitertijd zo kort mogelijk. Bj beoordeling heb ik er ook enkele staan en daar zit ook een panning tussen.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment

      Working...
      X