Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dual core ipv quadcore !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dual core ipv quadcore !

    Voor zij die per ongeluk gekocht hebben.

    http://www.zdnet.be/nieuws/174739/quadcore-laptop-van-hp-heeft-in-werkelijkheid-maar-twee-cores/

  • #2
    Re: Dual core ipv quadcore !

    Het strafste is wel dat HP de rotte appel doorschuift naar de verkopers (in meerderheid dozenschuivers die nauwelijks weten wat het woord computer betekent).

    Het enige wat zou moeten gebeuren: geld terug ofwel een quad-core CPU erin plaatsen (indien mogelijk en indien de klant dit wenst). Met zoiets moet je natuurlijk helemaal niet afkomen in supermarkten.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Dual core ipv quadcore !

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Het strafste is wel dat HP de rotte appel doorschuift naar de verkopers (in meerderheid dozenschuivers die nauwelijks weten wat het woord computer betekent).

      Het enige wat zou moeten gebeuren: geld terug ofwel een quad-core CPU erin plaatsen (indien mogelijk en indien de klant dit wenst). Met zoiets moet je natuurlijk helemaal niet afkomen in supermarkten.
      Heeft toch niets te maken met dozenschuivers?
      Als je een toestel kiest en in de specificaties staat een quad core, dan zal iedereen over quad core spreken bij verkoop.
      Ik ken geen enkele verkoper dat elk toestel dat hij verkoopt ook eerst tot deze details gaat uitproberen om te zien dat er geen foutje geslopen is.
      Feit is dat de wetgeving voorziet dat je de koop ongedaan kan maken of een korting kan eisen als een product niet voldoet aan de vermelde specificaties.
      Waar de fout ligt zal weinig uitmaken, het is de professionele eindverkoper dat moet zorgen voor een regeling met de klant.
      En foutjes gebeuren nu eenmaal ... zolang het maar geen opzettelijk bedrieglijke fouten zijn.
      Zelf ooit eens gehad dat een product niet overeenstemde met de vermelde specificaties en ik heb gewoon mijn geld terug gekregen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Dual core ipv quadcore !

        misschien ijlen jullie achter maar de meeste winkels hebben hun "bekochte" klanten al gecontacteerd om een vorm van "compensatie" uit te werken. Men moet nu ook de verdelers niet met de vinger wijzen als de fabrikant de kluit beduvelt .. ik kan mij echter nauwelijks inbeelden dat een fabrikant echter niet weet wat er in zijn productielijnen steekt .. toch ?

        Comment


        • #5
          Re: Dual core ipv quadcore !

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          misschien ijlen jullie achter maar de meeste winkels hebben hun "bekochte" klanten al gecontacteerd om een vorm van "compensatie" uit te werken. Men moet nu ook de verdelers niet met de vinger wijzen als de fabrikant de kluit beduvelt .. ik kan mij echter nauwelijks inbeelden dat een fabrikant echter niet weet wat er in zijn productielijnen steekt .. toch ?
          Ik heb misschien ten onrechte het woord dozenschuivers gebruikt, sorry Verseg, (geen enkele winkel gaat zoiets zelf ontdekken), maar ik ben echt benieuwd hoe HP dat gaat oplossen (en of dat ze ook de eindverkopers schadeloos gaan stellen).
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Dual core ipv quadcore !

            Dat ruikt hier sterk naar sjoemelhardware...

            Comment

            Working...
            X