Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21/11/2015: U9 Massemen B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 21/11/2015: U9 Massemen B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

    Geen voetbal dit weekend wegens winterstop, dan maar eentje uit het archief.

    Canon EOS 7D, Canon 70-200 f4 L IS USM, f/4 - 1/1600 sec - ISO 1600 - 183 mm


  • #2
    Re: 21/11/2015: U9 Massemen B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

    mooie kleuren, spelers staan er scherp op, bal aan de voet, mooie DOF, water en modder maken de foto af. Zeer knap gedaan hoor, een van jouw betere foto's die ik heb zien passeren!
    Persoonlijk had ik de speler rechts eruit gelaten, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds vaker voor andere uitsnedes opteer (bv 4 x 5, 1 x 1, 16 x 9, ...), dat is zo een van die dingen die ik op dit forum heb geleerd

    Comment


    • #3
      Re: 21/11/2015: U9 Massemen B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

      Mooie foto maar technisch zou het nog beter kunnen.
      Speler rechts zou ik er ook uitsnijden en wat betreft de DOF, je kan niet beter als je beperkt bent met een f4 lens. Met een 2.8 lens zou je dit nog beter kunnen .
      Maar voor de rest, scherpe foto, mooie kleuren en het opspattend water zeker een meerwaarde.

      Pixelboy

      Comment


      • #4
        Re: 21/11/2015: U9 Massemen B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

        Dít is nu een foto die van mij rechtstreeks in de HOF mag!

        Heerlijke sfeervolle plaat!
        Een hoop ouwe zooi
        www.rbfoto.nl

        Comment


        • #5
          Re: 21/11/2015: U9 Massemen B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

          Top foto. Moesten dat nu nog dames geweest zijn zou het perfect geweest zijn
          Canon 7D , Canon 70-200 F4 L USM, Tamron 17-55 2.8, Canon 50mm 1.8, 430 EXII

          Comment

          Working...
          X