Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- December Girl -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - December Girl -

    )))


  • #2
    Re: - December Girl -

    Mooi! Hoewel rechterkant van gelaat toch ook beetje meer belicht mocht worden voor mij.

    Comment


    • #3
      Re: - December Girl -

      Heel knap.

      Comment


      • #4
        Re: - December Girl -

        topper!
        lijkt wel raamlicht
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: - December Girl -

          Knap gedaan, mooi.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: - December Girl -

            nomnomnomnomnom, nice
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: - December Girl -

              Perfect. Knappe foto.

              Comment


              • #8
                Re: - December Girl -

                Top beeld wederom en het licht zit perfect
                kijk al uit naar "January Girl" ;-)

                Comment


                • #9
                  @Bobb... Smaken verschillen als 1e, maar het zou dan een veel 'plattere' belichting zijn geworden en niet rijmen met de andere schaduwen op het lichaam. Aan de catch-eyes kun je ook zien dat het hoofdlicht links van het model heeft gestaan en niet recht van voren. Er blijft voldoende van het gelaat belicht. Vorm en enotie blijven zichtbaar. Een heel natuurlijke belichting dus en daarom aansprekend, correct en goed.

                  Wat ik de laatste tijd mis op BD is een duidelijke uitleg waarom een foto wel of niet goed zou zijn. De veren aan vriendjes, maatjes, kennissen en bekenden die in elkaars gat gestoken worden ken ik nu zo onderhand wel...

                  'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                  Comment


                  • #10
                    Re: - December Girl -

                    Je hebt je pluimen weer verdiend Daniel
                    Congrats Mi hijo

                    Waarom een uitleg geven als een foto goed is?
                    Als ik een foto van Daniel minder goed vind, zal ik dit ook meedelen
                    met deze valt mij minder in de smaak....
                    Maar deze mens is al zolang bezig met fotografie en bewerking dat hij het wel in de hand heeft.
                    En al zou ik persoonlijk een of andere foto minder vinden, Hij moet zijn foto's in eerste instantie goed vinden .....
                    Nu, Nikonias ik ken uw werk niet en ga er dadelijk eens naar kijken
                    Na hier zo een kleine 8 jaar foto's te posten zijn mijn pluimen allang uitgedeeld

                    Comment


                    • #11
                      Re: - December Girl -

                      Prachtig licht !! Proficiat met je HoF !
                      Vriendelijke groet, laGrange
                      http://lagrange.1x.com
                      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                      Comment


                      • #12
                        Re: - December Girl -

                        Hopelijk heb je nog plaats voor een extra pluim Daniel
                        Stop hem er maar bij.
                        Dit is gewoon vakmanschap. Meer commentaar moet daar niet bij.

                        Comment


                        • #13
                          Re: - December Girl -

                          Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                          Wat ik de laatste tijd mis op BD is een duidelijke uitleg waarom een foto wel of niet goed zou zijn. De veren aan vriendjes, maatjes, kennissen en bekenden die in elkaars gat gestoken worden ken ik nu zo onderhand wel...
                          Baja, ik kan da gevoel goe volgen.. Opbouwende kritiek wordt hier niet altijd door iedereen gewaardeerd precies...

                          Gefeliciteerd met uw HOF Daniel..
                          Last edited by William Bookwill; 15 december 2015, 20:47.

                          Comment


                          • #14
                            Re: - December Girl -

                            Veren of geen veren.
                            Het is een HOF en wederom stel ik me vragen hieromtrent.
                            Ik hou van Daniel zijn foto's en zijn bewerkingen en ook dit beeld is goed, maar hof ???
                            Daarvoor zie ik een schouder en handjes die uit het niets komen en mij dermate storen.
                            Verder zie ik een afwerking die ik van Daniel wel beter verwacht. De huid is op sommige plaatsen zelfs wat vlekkerig.
                            Maar ja, ik ben volgens sommigen hier een "BOT" persoon die mensen voor de borst stoot, dus stoor jullie vooral niet aan mijn mening.

                            Als ik dit nu vergelijk met de foto "tenderness" die op dit moment 1 comment heeft, wel dan weet ik wat kiezen... (seffens twee comments trouwens)
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: - December Girl -

                              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                              ..
                              Daarvoor zie ik een schouder en handjes die uit het niets komen en mij dermate storen.
                              Verder zie ik een afwerking die ik van Daniel wel beter verwacht. De huid is op sommige plaatsen zelfs wat vlekkerig.
                              Maar ja, ik ben volgens sommigen hier een "BOT" persoon die mensen voor de borst stoot, dus stoor jullie vooral niet aan mijn mening...
                              Zonder afbreuk te doen aan de foto hoor.. Ma, ge hed wel gelijk over die schouder en hand
                              Last edited by William Bookwill; 15 december 2015, 20:53.

                              Comment

                              Working...
                              X