Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noorwegen- Stryn lake I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Noorwegen- Stryn lake I

    een "reeksje" over en rond het Stryn meer in Noorwegen.
    Ik heb deze foto eens wat anders bewerkt, beetje meer "drama". Is het wat?

  • #2
    Re: Noorwegen- Stryn lake I

    Indrukwekkende omgeving aldaar, persoonlijk had ik liever beneden aan het water gestaan
    Het dramatisch gevoel komt inderdaad goed over, mooie bewerking
    Doch heb ik het gevoel dat er een blauwe zweem over de opname ligt, kan aan mij liggen natuurlijk

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Noorwegen- Stryn lake I

      Mooie diepte door het struikje en de verschillende lagen. Je wordt mooi het fjord in geloodst.
      Volg over de blauwzweem.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Noorwegen- Stryn lake I

        Prachtig vergezicht door het fjord met een heerlijke sfeer. Als je de bebouwing onder wegsnijdt hou je ook nog een heel interessante foto over
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Noorwegen- Stryn lake I

          Ne hele mooie foto! Mij stoort hier een beetje die boom op de voorgrond, daarom zou ik toch een stukje van de onderkant croppen...is dan ook heek mooi!
          Mag voor mij nog wat meer "pit" in zitten...meer contrast en wat met de curven spelen
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Noorwegen- Stryn lake I

            boompje langs onder weg halen lijkt me een prima idee. de linkerbovenhoek is een beetje saai, daar mag misschien wat meer pit in. maar, het lijkt me er inderdaad een zeer aangename omgeving.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Noorwegen- Stryn lake I

              Bedankt voor de fijne reakties.Zoals gezegd heb ik met deze bewerking eens helemaal mijn zin gedaan en misschien wat " do's en don'ts" voorbijgehold, een "rare toning".. maar goed, zo leer je weer eens wat :-)

              Grtjs,
              Luc

              Comment


              • #8
                Re: Noorwegen- Stryn lake I

                Prachtige foto van de mooie fjorden in Noorwegen...Echt mooi..
                Een crop snijden net boven de huisjes vind ik zelf hier het mooiste...Alle aandacht komt dan op het fjord, en het mooie licht op het water..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X