Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

JUPIO: uitmuntende After Sales Service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • JUPIO: uitmuntende After Sales Service

    Als het écht goed is moet het gezegd worden. Als het daarentegen écht slecht is ook!...

    Zeer recent had ik een probleem met een Jupio Li-ion batterij voor mijn Canon Camcorder.

    Coolblue BE wilde helemaal geen moeite doen om mij in deze ook maar enigszins verder te helpen via een zeer onbeschofte en onbekwame kerel in de winkel...
    Tot tweemaal toe achtten ze het ook niet nodig om te antwoorden op mijn vragen/opmerkingen die ik vervolgens via hun website had gepost!...
    OK Coolblue Over & OUT!... Men weze dus wel gewaarschuwd!... Aftersales bij Coolblue... forget it!....

    Toen ik rechtstreeks contact opnam met JUPIO NL, kreeg ik onmiddellijk van een bijzonder klantvriendelijke medewerker direct een oplossing aangereikt voor mijn probleem...

    Intussen is alles via Jupio netjes in orde gebracht en heb ik van hen een nieuwe batterij toegestuurd gekregen via een andere fotohandelaar. Neen, natuurlijk niet via Coolblue... wat dacht je...!

    Bij deze dus hartelijk dank Jupio voor uw uitmuntende Service!

    Moge dit voor ons een reden zijn om in de toekomst met het volste vertrouwen uw producten aan te schaffen! Well done Jupio!

    Grtz

  • #2
    Re: JUPIO: uitmuntende After Sales Service

    Goed van Jupio. ik heb ook een paar dingen van hen.
    Tot nog toe heb ik ook van Coolblue geen klagen, maar helaas kan het overal gebeuren.

    Bedankt om je ervaringen te delen
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Re: JUPIO: uitmuntende After Sales Service

      ik heb net het omgekeerde meegemaakt. zal er dus van afhangen wie je aan de lijn treft. dikke zever gehad met jupio klanten dienst en heel vriendelijk bij coolblue. was wel niet voor het zelfde probleem
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: JUPIO: uitmuntende After Sales Service

        Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        ik heb net het omgekeerde meegemaakt. zal er dus van afhangen wie je aan de lijn treft. dikke zever gehad met jupio klanten dienst en heel vriendelijk bij coolblue. was wel niet voor het zelfde probleem
        Het minste dat je van een "klantendienst" zoals die van Coolblue kan verwachten, is dat ze tenminste antwoorden wanneer je hen via hun site contacteert... Gewoon onbeschofte doodse stilte... Tweemaal (heb het geen derde keer geprobeerd...!)
        Wanneer je ze dan opbelt en vraagt om de verantwoordelijke van de lokale klantendienst (naam is mij bekend!!!) te spreken, zeggen ze heel "cool" dat ze die man nooit persoonlijk aan de lijn laten komen...
        Dat ze een onbekwame en bovendien bijzonder onbeleefde (!) medewerker in hun winkel klanten laten te woord staan, past niet bij het "imago" dat ze zich toch zo graag willen aanmeten!
        Er is dus nog véél werk aan de "winkel" Coolblue... Het gaat er niet alleen om snel-snel pakjes te kunnen verzenden. Er is wel wat meer nodig om het langdurig vertrouwen van klanten waard te zijn!...

        Jupio Europe BV daarentegen antwoordt steeds (!) binnen de paar uur (meermaals persoonlijk ondervonden!) en telkens op een zeer constructieve en voorname wijze.
        Alleen zij hebben mijn probleem heel grootmoedig opgelost!

        Dàt is nu mijn zeer recente ervaring...

        Ik heb mijn les alleszins geleerd en weet welke firma ik wél en welke ik niet kan vertrouwen...!!!

        Comment


        • #5
          Re: JUPIO: uitmuntende After Sales Service

          Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
          Het minste dat je van een "klantendienst" zoals die van Coolblue kan verwachten, is dat ze tenminste antwoorden wanneer je hen via hun site contacteert... ...
          Je moet ze via een "sociaal netwerk" à la Facebook oid kontakteren .. ze staan dan direct met de billen bloot

          Comment


          • #6
            Re: JUPIO: uitmuntende After Sales Service

            Dat is pech hebben zeg ik dan.
            Wil niet zeggen dat Coolblue een slecht bedrijf is, dit kan nl. overal gebeuren.

            Leuk van Jupio dat ze meteen een nieuwe batterij opgestuurd hebben.

            Comment

            Working...
            X