Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veldrijdster ellen van looy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • veldrijdster ellen van looy

    het hoeven altijd geen mannen te zijn.
    hier ellen in de bpost bank trofee in essen


  • #2
    Re: veldrijdster ellen van looy

    Ik vind deze persoonlijk niet thuishoren in Showcase...
    Ik vraag me af wat je hier met de bewerking gedaan hebt... Het gezicht en bovenlichaam hebben een veel lichtere schijn dan haar rechterarm... Foto oogt helaas ook niet helemaal scherp op het gezicht en de uitsnede is vreemd gekozen. Je snijdt erg kort af bovenaan en onderaan ( waar ik fan van ben ), maar je laat wel veel ruimte links en rechts. Ik heb al betere foto's van jou zien passeren.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: veldrijdster ellen van looy

      Mij lijken de schaduwen teveel opgetrokken waardoor er een tekort aan contrast lijkt maar door het te koert aan scherpte lijkt het me niet echt de moeite om hier veel aan te werken. Het moment en standpunt vind ik wel leuk, in flitsen had waarschijnlijk wel een leuke foto opgeleverd.

      Comment


      • #4
        Re: veldrijdster ellen van looy

        Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
        Ik vind deze persoonlijk niet thuishoren in Showcase...
        Ik vraag me af wat je hier met de bewerking gedaan hebt... Het gezicht en bovenlichaam hebben een veel lichtere schijn dan haar rechterarm... Foto oogt helaas ook niet helemaal scherp op het gezicht en de uitsnede is vreemd gekozen. Je snijdt erg kort af bovenaan en onderaan ( waar ik fan van ben ), maar je laat wel veel ruimte links en rechts. Ik heb al betere foto's van jou zien passeren.
        gregory,

        ik geef u en kawaracer volkomen gelijk wat betreft de bewerking. er is blijkbaar iets mis gegaan met de kleuren. op haar buik zie ik ook onregelmatigheden.
        wat betreft de uitsnede is hier niet aangeweest. vind persoonlijk de bomen rechts op de foto wel leuk.had ik geflitst was ze waarschijnlijk veel scherper geweest.

        Comment


        • #5
          Re: veldrijdster ellen van looy

          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          gregory,

          ik geef u en kawaracer volkomen gelijk wat betreft de bewerking. er is blijkbaar iets mis gegaan met de kleuren. op haar buik zie ik ook onregelmatigheden.
          wat betreft de uitsnede is hier niet aangeweest. vind persoonlijk de bomen rechts op de foto wel leuk.had ik geflitst was ze waarschijnlijk veel scherper geweest.
          Een uitsnede is en blijft een persoonlijke voorkeur. Daar hoef je dan ook niet teveel rekening mee houden. Kleuren en scherpte kan je wel meenemen naar de toekomst. Overigens wel een leuke plek uitgekozen langs het parcours. Mooi standpunt
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: veldrijdster ellen van looy

            Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
            gregory,

            ik geef u en kawaracer volkomen gelijk wat betreft de bewerking. er is blijkbaar iets mis gegaan met de kleuren. op haar buik zie ik ook onregelmatigheden.
            wat betreft de uitsnede is hier niet aangeweest. vind persoonlijk de bomen rechts op de foto wel leuk.had ik geflitst was ze waarschijnlijk veel scherper geweest.
            Flitsen zou vooral helpen met die schaduwen niet te moeten optrekken denk ik.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment

            Working...
            X