Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameratas voor nikkor 500mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cameratas voor nikkor 500mm

    Ben eigenlijk een beetje zoekende naar een tas voor het herbergen van een camera + lenzen tamron 150-600mm + nikkor 500mm en nog wat plaats voor andere kleinere dingen ....zag een lowerpro 600 W II en dan vond ik ook de lowerpro 600 W III.....
    Als ik me niet vergis is het verschil dat in de II enkel de camera + de 500mm lens kan en in de III kunnen er nog wel wat meerdere dingen ..??
    Iemand ervaring met dit soort tassen of andere tassen maar moet wel die dingen bovenaan vermeld in kunnen.
    Aangezien ik niet zo heel goed te been ben (rug problemen) was ik ook al wel eens op zoek naar een soort trolley voor dit soort dingen ....
    Alvast bedankt voor de info...

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Cameratas voor nikkor 500mm

    Ik kan geen feedback geven voor een ttrolley maar gebruik zelf de grote rugzak van Lowepro en wel de Pro Runner AW450 en die moet normaal netjes je materiaal in kwijt.
    Je schrijft dat je wat slecht te been komt en kan je ook zeggen dat het niet te onderschatten is om met dit gewicht rond te zeulen.

    Comment


    • #3
      Re: Cameratas voor nikkor 500mm

      Freddy
      Ik kan je adviseren met je spullen naar een fotovakhandel te gaan en daar de juiste tas kiezen en even omdoen om te weten of hij goed te dragen is.
      Wanneer je rug en of schouder problemen hebt kun je zeker met dat zware materiaal van u beter voor een trolley kiezen en dan is het meenemen van een statief ook geen probleem.

      Comment


      • #4
        Re: Cameratas voor nikkor 500mm

        Is een pelicase (of ander merk) dan misschien een mogelijke oplossing ?

        Comment


        • #5
          Re: Cameratas voor nikkor 500mm

          Als je inderdaad slecht ter been bent en aan een trolley denkt ,dan bestaat er een boodschappen wagentje winkel waar je ook alleen de onderstellen kan kopen.
          Daarop kan je een normale foto rugzak of tas op bevestigen.
          Luchtbanden, kogel gelagerd enz.Misschien is dit een oplossing.
          www winkelvoorboodschappenwagen.nl en dan bij "boodschappen wagen zelf samenstellen,misschien lukt de link.
          Winkel voor boodschappenwagens is een winkel waar veel verschillende boodschappenwagens en aanhangers voor achter de fiets te bestellen zijn. Verschillende boodschappenwagens als een rieten mand boodschappenwagen, boodschappenwagen met 4 wielen.

          M

          Comment


          • #6
            Re: Cameratas voor nikkor 500mm

            Als je inderdaad slecht ter been bent en aan een trolley denkt ,dan bestaat er een boodschappen wagentje winkel waar je ook alleen de onderstellen kan kopen.
            Daarop kan je een normale foto rugzak of tas op bevestigen.
            Luchtbanden, kogel gelagerd enz.Misschien is dit een oplossing.
            www winkelvoorboodschappenwagen.nl en dan bij "boodschappen wagen zelf samenstellen,misschien lukt de link.
            http://www.winkelvoorboodschappenwag...royal-shopper/
            M
            Dank u wel Majaka..hier ben ik een eind mee op weg....heb vandaag men lowerpo flipside 500 AW aangekregen en ga daar een troley van die site bij bestellen thx...
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Cameratas voor nikkor 500mm

              Misschien al iets te laat maar ik zou voor mezelf denken aan de luchtbanden.
              Zijn iets schok dempend en maken denk ik ook iets minder lawaai op asfalt en schelpen paadjes.
              Sterkte met besluiten en prettige dagen.
              M

              Comment

              Working...
              X