Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filter Olieverf in Photoshop cc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filter Olieverf in Photoshop cc

    Dat filter zit er eindelijk terug bij , alleen kan ik het niet toepassen aangezien het hier op beide pc's grijs blijft.
    Is er iemand bij wie het wel werkt?
    Ik heb een foto abonnementje van adobe dus het kan niet van iets illegaals zijn.
    Verder draait dat op een windows 10 machine met 8 gb geheugen dus dat zou ook het probleem niet mogen zijn.
    Groeten,
    Paul
    Canon 70D en wat lenzen

  • #2
    Re: Filter Olieverf in Photoshop cc

    probeer hem eens op 8 bits te zetten. Ik heb me laten vertellen dat de filters alleen op 8 bits werken.

    Succes
    Sony A7 Mark3 Glasbuizen FE 2.8 70-200 mm GM OSS - ZEIS FE 4/16-35 - SONY FE4/24-105 - SAMYANG 14 MM/2.8 - SONY 200-600 MM - SONY 85 MM 1.8

    Comment


    • #3
      Re: Filter Olieverf in Photoshop cc

      Oorspronkelijk geplaatst door leejoo Bekijk bericht
      probeer hem eens op 8 bits te zetten. Ik heb me laten vertellen dat de filters alleen op 8 bits werken.

      Succes
      Merci, daar stond em al op, ik weet nu van anderen dat die filter normaal wel werkt.Raar
      Canon 70D en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Filter Olieverf in Photoshop cc

        Ik herinner me in het verleden een dergelijk probleem. Had te maken met Nik Software. Zoek het morgen eventueel uit, maar het is hier op BD zeker ter sprake geweest.
        Heb het al gevonden: http://forum.belgiumdigital.com/f21/...ac-478628.html
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Filter Olieverf in Photoshop cc

          Bij mij werkte die eerst ook niet. Even gezocht bij Adobe. Onder Preferences (ik gebruik de Engelstalige versie) bij Performance "Use Graphics Processor" aanvinken en eventueel wat met de instellingen spelen. Die filter heeft blijkbaar hardware ondersteuning van je grafische kaart nodig.
          Veel succes.
          Luc

          Comment

          Working...
          X