Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebarentolk in video verwerken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebarentolk in video verwerken

    Hallo iedereen,

    Een vraagje. Voor de "Dag van de Zorg" zullen we enkele filmpjes maken om onze voorziening en zijn verschillende afdelingen voor te stellen. Dit zal een combinatie zijn van foto's en filmpjes. Nu, aangezien een groot deel van onze doelgroep mensen zijn die doof of slechthorend zijn, zouden we de filmpjes willen vergezellen van een doventolk zodat ook zij de gesproken gedeeltes kunnen volgen. Je zou kunnen zeggen, waarom niet ondertitelen? Helaas, mensen die doof zijn, kunnen niet altijd lezen, dus is dit ook niet echt een oplossing. Zelf zal ik werken met iMovie. Lukt dit hiermee? Ben niet van plan om een programma hier voor aan te kopen, aangezien ik maar heel sporadisch met films werk...

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: Gebarentolk in video verwerken

    Met PIP dit is picture in picture. De beelden van de gebarentolk in kleiner venster weergeven op het andere beeld.
    http://www.stich.be

    Comment


    • #3
      Re: Gebarentolk in video verwerken

      Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
      Met PIP dit is picture in picture. De beelden van de gebarentolk in kleiner venster weergeven op het andere beeld.
      Ik heb het gevonden! Een dikker merci!

      Groetjes
      Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

      Comment

      Working...
      X