Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe premiere elements vraagjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe premiere elements vraagjes

    Ik ben geen videomaker en de vraag is ook niet echt videotechnisch maar aangezien hier wel kenners zullen zitten van premiere elements:

    Ik wil van mijn fotoshoots een diashow maken met muziek. Ik heb dit nu van 1 trouw gedaan, dus dit is telkens wil bereiken:

    22 augustus, een dag die nog lang in het geheugen zal zitten van Evelien en Peter! Prachtig weer, een stralend koppel en trotse ouders. Een huwelijk om niet te vergeten.


    Nu heb ik het probleem dat als ik al de foto's importeer in premiere elements, deze in willekeurige volgorde op de tijdlijn komen staan. Dit wil dus zeggen zeer veel werk om die opnieuw chronologisch te krijgen.
    Hoe kan ik de foto's meten chronologisch op de tijdlijn krijgen? Dit zou mij zeeën van tijd uitsparen!

  • #2
    Re: Adobe premiere elements vraagjes

    Ik denk dat je voor deze toepassing beter af bent met Proshow Gold of Proshow Producer van Photodex
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment

    Working...
    X