Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met een EOS 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met een EOS 300D

    Ik heb deze namiddag foto's gemaakt met een 300D , 6 foto's en dan ik heb op de LCD scherm gekeken, ik zie dat de beelden zijn 75 % zwart en 25 % goed , de autofocus werkt ook niet meer. Geprobeerd met andere batterijen en andere Compact Flash Kaart. Dat doet hetzelfde



    Obturator problem denk ik
    Heb iemand dezeflde gehad ? Wat moet ik maken ? Direkt SAV ?

    Dank u wel

    Nico
    See you in the woods ...
    Nicolas
    My website : www.photoetnature.com
    My portal : www.beneluxnaturephoto.net

  • #2
    Ik weet niet wat je moet doen maar ik hoop dat het probleem snel verholpen is, mocht je voor zondag geen camera hebben dan kun je de canon S45 wel van ons lenen, neem dan wel zelf je compactflash kaartjes mee.

    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Op de foto lijkt het of de sluitergordijnen niet goed meer afsluiten (wat te snel)...

      Enige mogelijkheid hier lijkt me om deze binnen te brengen voor reparatie...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met een EOS 300D

        Ik vrees dat ik met hetzelfde probleem ziet , hij wil ook niet meer "auto focussen" en heb ook maar één derde van de foto , vrees dat het een probleem is met het sluitergordijn want het blokkeerde vorige week toen ik aan het spotten was op Düsseldorf , heb je ondertussen al iets meer nieuws over wat bij jouw het probleem was/is en was uw toestel nog in garantie
        Last edited by fafafabe; 7 december 2004, 03:28.
        Groetjes, Fabrice
        www.fabke.be

        Comment


        • #5
          Re: Probleem met een EOS 300D

          Etbass ?
          http://www.dullaert.net

          Comment


          • #6
            Re: Probleem met een EOS 300D

            Bedankt allemaal voor jullie hulp , maar ik hoef geen antwoord meer want toestel is binnen voor reparatie
            Groetjes, Fabrice
            www.fabke.be

            Comment

            Working...
            X