Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoachtergronden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoachtergronden

    Goedendag allemaal,

    Ik ben net nieuw tot de kunst van het fotograferen en ben dus nog een beetje aan het experimenteren.
    Nu hoorde ik iets over Fotoachtergronden.nl, ik vraag mij af of iemand hier ervaringen mee heeft?
    Zowel met het bedrijf als met de producten van hun. Het ziet er namelijk zeer professioneel en mooi uit maar ik wil toch wel graag de ervaringen en meningen horen van jullie.

    Groeten.

  • #2
    Re: Fotoachtergronden

    Ik denk dat dit een verborgen reklame is gezien exact de zelfde vraag op ander forums ook voorkomt maar dan als commercieel bericht.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoachtergronden

      Ik heb deze vraag inderdaad ook op een ander forum gepost, echter doe ik dit echt niet als reclame maar puur uit intresse, normaal maak ik gewoon foto's in de natuur maar voor bijvoorbeeld kinderen leek mij dit wel makkelijker...

      Comment


      • #4
        Re: Fotoachtergronden

        http://forum.belgiumdigital.com/f36/...en-519619.html
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Fotoachtergronden

          Al besteld bij Fotoachtergronden. Wel relatief duur, maar goede kwaliteit!

          Comment


          • #6
            Re: Fotoachtergronden

            Die vinyl achtergrond is heel moeilijk mooi wit te houden.
            Daarom gebruik ik nu terug papier als achtergrond
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Fotoachtergronden

              Ik ben van plan om bij de grootste zweedse meubelfabrikant een paar rolgordijnen te gaan halen. Allesinds al wit en zwart.
              Met de IKEA zoekfunctie kan je het volledige IKEA assortiment opvragen.

              Comment

              Working...
              X