Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achter een nieuwe 20D schuilt er een 200D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achter een nieuwe 20D schuilt er een 200D?

    Pure speculatie mijnerzijds, maar nu de officiële aankondiging van de EOS 20D een feit is, merk ik dat er ineens een serieuze kloof haapt tussen de nieuwe 20D en de 'oude' 300D.
    Rekening houdend met het feit dat de productie van de 10D al een tijdje gestopt is, zie ik ineens een 200D aan de horizon opdoemen en die zou dan best wel eens de plaats kunnen innemen van de 300D, die dan zijn leven zal verder zetten als 3000D (kan iemand nog volgen ?)

    Bah, terwijl we nu toch aan het speculeren zijn:
    - 1.6x, 6 MPix,
    - 3 fps, buffer 5 of 6 RAW,
    - afwerking dicht bij de 300D,
    - nog wat toeters en bellen om het ding goedkoop te houden maar tegelijkertijd aantrekkelijk te maken,
    - vermoedelijk opstartsnelheid in de buurt van 20D,
    - compatiebel EF-s en E-TTL phase II,
    - prijs in de lijn van huidige 300D.

    En voor het geval de heren Canon hier zouden meelezen :
    - Eye-focus,
    - grote en heldere zoeker,
    - betere software,
    - in-body IS,
    - anti-dust sensor (nieuwste techniek van Canon: nooit meer omkijken naar stof op de sensor),
    - GPS on board,
    - enz, enz (vul zelf aan)

    http://www.digifotofreak.nl

  • #2
    ** zucht **

    Comment


    • #3
      Toch erg eigenlijk, wordt er eindelijk eentje aangekondigd, beginnen ze alweer te speculeren over de volgende En de officiële aankondiging is nog niet eens 24 uur oud

      Lang leve de consumptiemaatschappij... en ik doe met veel plezier mee (zoland de portemonnee kan volgen )
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Originally posted by MarcFoto
        Pure speculatie mijnerzijds, maar nu de officiële aankondiging van de EOS 20D een feit is, merk ik dat er ineens een serieuze kloof haapt tussen de nieuwe 20D en de 'oude' 300D.
        serieuze kloof? waar zie je die dan? de ene kost ook wel het dubbele van de andere.
        er is overigens ook een kloof tussen de 20D en de 1D2 en ik denk dat er geen vervangen gaat worden ;-)
        (OK ja, speculeer nu dan maar over een 3D)
        www.vildaphoto.net

        Comment


        • #5
          Re: Achter een nieuwe 20D schuilt er een 200D?

          Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM
          serieuze kloof? waar zie je die dan? de ene kost ook wel het dubbele van de andere.
          er is overigens ook een kloof tussen de 20D en de 1D2 en ik denk dat er geen vervangen gaat worden ;-)
          (OK ja, speculeer nu dan maar over een 3D)
          Er ff van uitgaand dat de nieuwe 3000D die aan de horizon zal verschijnen een EOS 300D met wat esthetische verschillen zal zijn en dat die rond de 500€ zal gaan, ja, er is een kloofje:
          500€ <==> 1500€ lijkt me toch wel wat...

          PS: heb bijna 24 uur moeten wachten om mijn antword te kunnen geven...
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #6
            Re: Achter een nieuwe 20D schuilt er een 200D?

            Wel Marc ik volg je moet ik zeggen. Maar eigenlijk is dat niets nieuws he.

            Die goedkopere versie van de 300D komt er zeker. En ik denk een 3D komt er ook en heeft dan hopelijk 1.3 crop.

            Je eye focus en dergelijke zal je ook pas op die 3D vinden.

            Dat prijsverschil zal kleiner worden hoor want dit zijn officiele prijzen en de echte liggen altijd wat lager.

            Maar dat zijn zaken die eigenlijk al maanden gezegd worden maar wanneer ze op de markt komen dat weet enkel Canon.

            Comment

            Working...
            X