Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitaland

    Ik wens een canon eos 5d mark 3 aan te kopen. Prijsvergelijking leidt me naar Digitaland.
    Iemand ervaring met tax-free-aankoop bij Digitaland? Is dit veilig? Betrouwbaar? Gelijkwaardige kwaliteit?
    Goede of slechte reacties zijn welkom.
    Dank en groeten, Ludo
    gegroet, Ludo

  • #2
    Re: Digitaland

    Hallo Ludo,

    Het is een firma uit Hong Kong die vanuit Engeland levert.
    Dus daar komen dan geen btw of invoertaxen bij.
    De kwaliteit van de producten is zoals elders, niks mis mee.
    Veiligheid, betrouwbaarheid. Daar moet je reviews voor gaan googelen.
    Mocht er iets mis gaan met je apparaat en je moet aanspraak maken op garantie, dan heb je er wél meer werk mee,
    Je zult het apparaat dan zeer waarschijnlijk naar hun in Engeland of misschien wel Hong Kong moeten gaan zenden.
    Je lokale dealer of importeur zal geen service bieden, het is grijze import.

    Adrie

    Comment


    • #3
      Re: Digitaland

      Even rondkijken op dit forum geeft onmiddellijk resultaten ;-)
      Hier eentje dat heel recent is

      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Digitaland

        Het cliché "Als het te mooi klink om waar te zijn, is het meestal niet waar" gaat voor deze onlineshop niet op. Bestelde 20 januari 2016 2 lenzen voor mijn Fuji. Prijsverschil bijna 400€.
        Vandaag, 22 februari 2016 werden beiden netjes verpakt geleverd. Bij Digitaland geven ze een leveringstermijn tot 18 werkdagen na bestelling.Het heeft iets langer geduurd maar ben toch zeer tevreden.
        Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Digitaland

          Wel is er maar 1jaar garantie en wat als er iets aan is?
          Je moet dan een winkel zoeken die ze wil aannemen en repareren. Digitaland zou de kosten betalen maar hoe verloopt dit dan ?

          Comment


          • #6
            Re: Digitaland

            Hoi,

            als je ervan uit gaat, dat je aanspraak moet gaan maken op garantie, moet je wegblijven van zulke grijze import.
            Zodra er iets mis gaat, moet je het product zelf naar het buitenland sturen, meestal Engeland.
            Maar met de meeste apparaten die je aanschaft, gaat nooit iets mis.
            Van de pakweg 10 fototoestellen, die ik de laatste 15 jaar gehad heb, zijn er 2 geweest, waarvan ik aanspraak op garantie moest doen.
            Bij een Canon was het een akkefietje, bij een Olympus een flinke (sluiter/sensor unit).
            De keuze is aan u...

            Adrie

            Comment


            • #7
              Re: Digitaland

              daarom dat ik het nooit zou doen.
              Bij Digitaland moet je zelf al een reparateur zoeken en Digitaland zou dan betalen .....

              Comment


              • #8
                Re: Digitaland

                Jullie gaan er dus altijd van uit dat de lens stuk zal gaan binnen het jaar of 2 jaar.
                Ondertussen bestelde een vriend ook al enkele lenzen bij Digitaland, tot nu toe nog niks mis mee geweest.
                Samen hebben wij nu 8 lenzen van Digitaland en ze werken perfect.
                Je moet nu eenmaal een risico durven nemen en dit risico heeft ons al heel wat geld uitgespaard.
                Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

                Comment

                Working...
                X