Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop x-drive bij sdcard of geheugenkaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop x-drive bij sdcard of geheugenkaart

    Heeft er iemand ervaring bij deze firma. Ik heb alles netjes ingevuld op internet, tweemaal gebeld. Zij zouden mij een é-mail sturen met het hun bankrekening nummer.(je kan alleen betalen via banktransfer en dan sturen ze jouw bestelling)
    Tot nu toe (reeds 4 dagen besteld) geen é-mail.
    Mijn geduld raakt stilaan op, en indien deze mensen te 'mottig' zijn om hun klanten serieus te nemen, dan hoeft het voor mij niet meer.
    Graag had ik van een van jullie een ander adres waar ik eventueel een x-drive met hitachi 80 gb kan bestellen.
    Thanks
    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

  • #2
    Originally posted by Monty
    Heeft er iemand ervaring bij deze firma. Ik heb alles netjes ingevuld op internet, tweemaal gebeld. Zij zouden mij een é-mail sturen met het hun bankrekening nummer.(je kan alleen betalen via banktransfer en dan sturen ze jouw bestelling)
    Tot nu toe (reeds 4 dagen besteld) geen é-mail.
    Mijn geduld raakt stilaan op, en indien deze mensen te 'mottig' zijn om hun klanten serieus te nemen, dan hoeft het voor mij niet meer.
    Graag had ik van een van jullie een ander adres waar ik eventueel een x-drive met hitachi 80 gb kan bestellen.
    Thanks

    Ooit aan gedacht dat er misschien iets anders fout loopt, gewoon een typfout in het email-adres is bijvoorbeeld al voldoende?
    En toevallig geen anti-spam filter staan dat iets blokkeert? Anders gewoon eens terugbellen, dan weet je het direct ...
    Ik heb zeer goede ervaring met deze mensen, zou al nergens anders willen kopen.
    Is het wel op voorraad? Het is nog altijd verlofperiode en hun leveranciers werken misschien ook trager dan normaal hé ...
    Mijn mails worden bijna altijd binnen het uur beantwoord en soms na enkele minuten, soms ook om 1 uur 's morgens.
    Zeer correcte en gedienstige mensen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Anders adres: http://www.powerinnumbers.com.au ...

      Je kunt bij sdcard wel gewoon gaan afhalen.... Misschien even bellen...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Originally posted by Monty
        Heeft er iemand ervaring bij deze firma. Ik heb alles netjes ingevuld op internet, tweemaal gebeld. Zij zouden mij een é-mail sturen met het hun bankrekening nummer.(je kan alleen betalen via banktransfer en dan sturen ze jouw bestelling)
        Tot nu toe (reeds 4 dagen besteld) geen é-mail.
        Mijn geduld raakt stilaan op, en indien deze mensen te 'mottig' zijn om hun klanten serieus te nemen, dan hoeft het voor mij niet meer.
        Graag had ik van een van jullie een ander adres waar ik eventueel een x-drive met hitachi 80 gb kan bestellen.
        Thanks

        Dit heb ik persoonlijk nog nooit mee gemaakt hoor.
        Steeds binnen het uur antwoord gekregen.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          Ik kon niet afhalen werd er mij verteld via de telefoon. Ik moest gewoon wachten op mijn é-mail.
          Mijn é-mail adres klopt.
          Het enige wat nog kan is dat het niet op voorraad is, maar dan kunnen ze toch een é-mailtje sturen.
          Ik wacht nog een paar dagen af, en beslis dan eventueel op een ander te kopen.
          Ten laatste op 20 september heb ik de drive nodig.
          Bedankt voor de info's
          Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
          Konica Minolta Dimage A2
          Lumix FX-30

          Comment


          • #6
            Contacteer eens forummember Otto Knap... Die kent die jongens nogal goed
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Ik heb juist gebeld met de mensen. Hebben het probleem uitgelegd.
              Willen geen geld vooralleer het verzonden is vanuit Duitsland.
              Momenteel gebeuren er een aantal wijzigingen aan de x-drive, daar nog niet op voorraad.

              Mijn excuses dus aan iedereen, ik haat nl wachten (slecht karaktertrekje van mij).

              Inderdaad de persoon die ik nu aan de lijn had, was zeer vriendelijk.
              Dus toch goed dat jullie gereageerd hebben.
              Thanks,
              Ik wacht dus gewoon op de nieuwe voorraad
              Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
              Konica Minolta Dimage A2
              Lumix FX-30

              Comment

              Working...
              X