Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

    Op de een of andere reden ben ik mijn vergelijkingslink tussen de 3 Amazon's en Bol.com kwijt geraakt . Deze link was gemakkelijk om de reden dat wanneer ge een product zocht dit laatste in een oogopslag kon zien tussen de 4 sites .
    Kan mij iemand deze link bezorgen ?

  • #2
    Re: Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

    De eerste hit in google levert me bstore.be op.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

      Dat was het . Bedankt .

      Comment


      • #4
        Re: Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

        't is niet voor 't een of 't ander maar 'k heb die site eens uitgeprobeerd, in de vlucht, .. voor een "lens adaptor Minolta MD naar NEX" ... resultaat = zero ... ????

        Comment


        • #5
          Re: Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          't is niet voor 't een of 't ander maar 'k heb die site eens uitgeprobeerd, in de vlucht, .. voor een "lens adaptor Minolta MD naar NEX" ... resultaat = zero ... ????
          En ik voor twee door mij laatst aangekochte producten een Canonprinter en een Black&Decker bladblazer-zuiger.
          Resultaat ook = zero.
          Blijkbaar is zelf gaan vergelijken nogal altijd beter, trouwens "Wat je zelf doet, doe je... enz" enfin je kent het wel hé van Roger.

          Comment


          • #6
            Re: Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

            Ik gebruik http://tweakers.net/pricewatch om te vergelijken.
            Maar alsnog open ik nog enkele websites die niet vermeldt worden.
            Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

            Comment


            • #7
              Re: Vergelijkingslink , Amazon.de , Amazon.fr , Amazon.com en Bol.com

              Als ik nu op bstore.be klik verschijnt de vergelijkingswebsite maar verdwijnt ook weer dadelijk en er komt een blanco blad te voor schijn met in de adresbalk : exadwese.us

              Comment

              Working...
              X