Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen in een creche

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen in een creche

    hallo,
    ik ben nieuw hier,
    ik heb deze week mijn eerste opdracht in een crèche, met 25 kindjes tussen 3 maanden - 2.5 jaar
    ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken, neem ik best wit of zwarte achtergrond van 1.35 mee?
    3 spots?? (2 model en 1 achtergrond). Ten voeten uit of enkel het gezichtje met de schouders? accessoires of niet?
    waar kan je de mooiste professionele afdrukken laten maken? ik gebruik nu profotonet.

  • #2
    Re: fotograferen in een creche

    Mijn antwoord ook maar weg omdat er nog een relevant antwoord ook is weggehaald.
    Last edited by paly; 20 november 2015, 09:37.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: fotograferen in een creche

      Gewoon een ander tegenvraagje. Heb je de toestemming van elke ouder (individueel) om foto's van hun kindjes te maken? Want dat de creche toestemming geeft is niet genoeg.

      Comment


      • #4
        Re: fotograferen in een creche

        Moderator Note: Zo zie je: dubbelposten is om een welbepaalde reden niet toegelaten: je brengt de lezers alleen maar in verwarring. Ik heb de twee topics samengevoegd in Tips & Trucs en daarna de overbodig geworden posts verwijderd.
        Maar of dit je aan een deftig antwoord gaat helpen, daaraan twijfel ik.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: fotograferen in een creche

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Gewoon een ander tegenvraagje. Heb je de toestemming van elke ouder (individueel) om foto's van hun kindjes te maken? Want dat de creche toestemming geeft is niet genoeg.
          Dat ligt inderdaad bij velen erg gevoelig !

          Waarom test je dat bv. thuis niet uit met een pop of zo, gewoon om het resultaat te zien ! Dan sta je ter plekke al mionder te improviseren.
          Voor kinderen is zwart uit den boze vind ik !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment

          Working...
          X