Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krijg geen antwoord van BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Krijg geen antwoord van BD

    Op mijn vraag waarom er in het onderdeel 'Fotoverhalen' geen knop 'Bericht bewerken' is !?
    Door een fout bij ImageShack was een deel van mijn foto's, die ik hier had geplaatst via ImageShack, verdwenen.
    Nu ik enkele van die foto's terug heb, wou ik ze terugplaatsen oa. in Fotoverhalen waar er ook eentje verdwenen was, maar dat kan dus niet om die knop voor het bewerken van je eigen topic niet aanwezig is in 'Fotoverhalen'.
    Misschien dat iemand van jullie die reeds in 'Fotoverhalen' gepost heeft eens kan zien of de betreffende knop ook in hun topic ontbreekt ?
    Heb de vraag hier gesteld via het driehoekje/uitroepteken maar zoals gemeld zonder gevolg/antwoord.

  • #2
    Re: Krijg geen antwoord van BD

    Moderator Note: Ik heb op jouw ticket BKA-842512 (geopend: 13 Nov 2015 13:02) geantwoord op 13 Nov 2015 13:08 (6 minuten later, da's een nieuw record) via jouw opgegeven emailadres (exxxxxxl@y...com), maar omdat ik nog steeds geen antwoord gekregen heb, is het ticket een kwartiertje geleden door mij gesloten. Nu lees ik pas dit bericht. Dus: jij leest mijn antwoord, en geeft me jouw antwoord.
    (ik vind niet dat je dit via ChitChat moet aankaarten)
    Last edited by LesC; 16 november 2015, 22:23.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Krijg geen antwoord van BD

      Oei voor het eerst kreeg ik dus een antwoordje van BD via email.
      De vijf jaar dat ik hier vertoef kreeg ik telkens wanneer één van de mod's me iets te vertellen had een PB, waarvan ik dan wel een bevestiging kreeg via email.
      Maar enkel en alleen een email... nog nooit gebeurd.
      Het email adres dat je gebruikt hebt is er trouwens eentje louter en alleen voor BD, ik kijk er hoogstens een keer of 4 per jaar naar en dan meestal om alles wat er op staat te wissen, omdat het toch slechts bevestigingen zijn van PB's die ik ontvang van BD.
      Daarom heb ik waarschijnlijk ook jouw email gewoon gewist samen met de andere, zonder ze te hebben gelezen.
      Wil je nog eens je antwoord sturen via PB, het mag, maar indien niet dan wis ik wel het hele verhaal in 'Fotoverhalen', want met één ontbrekende foto, waarvan het onderschrift er er wel nog staat, is geen verhaal meer. Nu, je ziet maar.

      PS Toch een dikke proficiat met je nieuw record .

      Comment


      • #4
        Re: Krijg geen antwoord van BD

        Moderator Note: Als je op het uitroepteken drukt, wordt er een ticket aangemaakt, en dat bereikt ons dan via het ticketsysteem. In principe, krijg je een automatisch antwoord van het systeem, maar we kunnen ook op die manier een gepersonaliseerd antwoord terugsturen. Dat gaat sowieso naar het emailadres zoals opgegeven in je profiel.
        Heb je nu een PB gestuurd, met een link naar (een screenshot van) de ticket in kwestie.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Krijg geen antwoord van BD

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Moderator Note: Als je op het uitroepteken drukt, wordt er een ticket aangemaakt, en dat bereikt ons dan via het ticketsysteem. In principe, krijg je een automatisch antwoord van het systeem, maar we kunnen ook op die manier een gepersonaliseerd antwoord terugsturen. Dat gaat sowieso naar het emailadres zoals opgegeven in je profiel.
          Heb je nu een PB gestuurd, met een link naar (een screenshot van) de ticket in kwestie.
          Bedankt. Ik stuur je de link.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Krijg geen antwoord van BD

            Moderator Note: Je mag me die link ook via PB bezorgen, hoor, of eventueel hier in de topic.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Krijg geen antwoord van BD

              Moderator Note: Ik ben nog altijd in (blijde?) verwachting. Heb het ticket weer geopend, en wacht op jouw actie. Wil je dat ik de mail van het ticketsysteem doorstuur? Maar dat gaat naar je emailadres zoals in je profiel gemeld staat.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Krijg geen antwoord van BD

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Moderator Note: Ik ben nog altijd in (blijde?) verwachting. Heb het ticket weer geopend, en wacht op jouw actie. Wil je dat ik de mail van het ticketsysteem doorstuur? Maar dat gaat naar je emailadres zoals in je profiel gemeld staat.
                Je zal geen negen maand moeten wachten, maar nu zijn we babysit voor een paar zieke kleinkinderen.
                Daarom slechts nu en dan op BD.
                Zal voor het weekend zijn vrees ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Krijg geen antwoord van BD

                  Moderator Note: Geen probleem, ben zelf grootvader; 't is maar dat ik ook niet altijd aanwezig ben. Zal wel zien.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X