Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vreemd SMSje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vreemd SMSje

    Van de week kreeg ik volgend SMS berichtje van +32 (0)3 xxx xx xx x (een aantal cijfers maar geen legitiem nr):
    Votre code de vérification Waze est xxxx (vier cijfers)
    Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Vreemd SMSje

    Waze is een navigatie app. dacht ik, maar waarom je sms kreeg ???
    Werk je met die app. op smartphone of tablet of.... ?

    Comment


    • #3
      Re: Vreemd SMSje

      Dank voor je antwoord. Nee, had er nog nooit van gehoord. Bovendien geef ik mijn GSM niet bij eventuele aanschaf van een app via de AppStore.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Vreemd SMSje

        Vermoedelijk heeft iemand anders uw nummer ingegeven.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Vreemd SMSje

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Vermoedelijk heeft iemand anders uw nummer ingegeven.
          Denk ik ook. Iemand anders die een foutje heeft gemaakt...
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment


          • #6
            Re: Vreemd SMSje

            Of doodgewoon Spam ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Vreemd SMSje

              Het lijkt wel iets dat nog niet zoveel voorkomt. Ik vind inderdaad Waze applicaties in de AppStore, maar da's niet iets waarmee ik me bezighoud. Ofwel idd een fout nr doorgegeven, ofwel spam.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Vreemd SMSje

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Het lijkt wel iets dat nog niet zoveel voorkomt. Ik vind inderdaad Waze applicaties in de AppStore, maar da's niet iets waarmee ik me bezighoud. Ofwel idd een fout nr doorgegeven, ofwel spam.
                Ge moet uw GSM nummer opgeven om dat op te starten (registratie) envhet gebeurt vaak dat mensen dan maar eender wat ingeven.

                Connect an email address to your account so you can recover your account and all your settings and preferences. Open Waze Tap 


                Maar soms moet ge niet verder zoeken dan kinderen of zo.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Vreemd SMSje

                  Denk t ook, je kan je waze account verifiëren via gsm. Handige app heeft ook de files en ongevallen heeft op reis ook al geholpen.


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vreemd SMSje

                    Heb hier juist hetzelfde gekregen 3x zelfs op mijn gsm van het werk,dewelke geen smartphone is???

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vreemd SMSje

                      Heeft niet iets met voorgaande te maken maar misschien interessant.

                      Comment

                      Working...
                      X