Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 10DN ontmaskerd!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 10DN ontmaskerd!!!


  • #2
    Originally posted by j@n

    Dat is knap speurwerk.

    Morgen om 10.00 uur volgt de verdere ontmaskering. De Canon sites worden actief met nieuwe foto's en informatie.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Je moest toch wel heel goedgelovig (lees: bijna onnozel) zijn om dit te geloven ...

      Groetjes.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Froto
        Hallo,

        Je moest toch wel heel goedgelovig (lees: bijna onnozel) zijn om dit te geloven ...

        Groetjes.
        Ach, zalig zijn de onnozelen

        Comment


        • #5
          @ Otto, het is niet mijn verdienste

          Comment


          • #6
            Ik snap m niet?

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 10DN ontmaskerd!!!

              Weleens opgevallen dat er in een nieuwe Lamborghini dezelfde airco zit als in een nieuwe Audi A3/Audi A4. En dat er in een Ferrari dezelfde bediening zit voor de electr.verstelbare spiegels als in een Audi A3? De 1.9tdi-motor in een Audi A3/A4 ligt ook in de Volkswagen Golf, Bora en Passat. De nieuwe BMW 3-serie staat op de zelfde bodemplaat als de BMW 1-serie .....

              Lijkt mij ook dat Canon eerst even door de eigen magazijnen loopt, voordat men allerlei nieuwe knopjes, logo'tjes etc laat ontwikkelen voor de 10DN?

              Ik snap daarom het speurwerk niet!? Men is tot de conclusie gekomen dat niet bij iedere camera alle onderdelen opnieuw worden ontworpen?


              Bravo !!!
              Canon EOS 1D-mkIII, 15mm fish-eye f/2.8, 16-35mm f/2.8 L, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 70-200mm f/2.8 L IS, 400mm f/4.0 DO IS

              Comment

              Working...
              X