Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Momma said so

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Momma said so

    Mijn eerste foto hier in showcase
    Ik heb deze genomen tijdens Westtalent, dit was tevens mijn eerste "professionele concert" dat ik mocht fotograferen.
    Ondertussen een dikke 6 weken terug


    Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
    Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

  • #2
    Re: Momma said so

    Ik vind de compositie een beetje ongelukkig gekozen (micro voor oog/neus). Had je hem wat meer links/rechts genomen of wat meer afstand genomen van je onderwerp was het mss beter gelukt.
    Belichting zit wel goed!
    http://www.evshotsphotography.com

    Comment


    • #3
      Re: Momma said so

      Oorspronkelijk geplaatst door Epics Bekijk bericht
      Ik vind de compositie een beetje ongelukkig gekozen (micro voor oog/neus). Had je hem wat meer links/rechts genomen of wat meer afstand genomen van je onderwerp was het mss beter gelukt.
      Belichting zit wel goed!
      Inderdaad, de micro stoort wel een beetje. Maar ik vond de uitdrukking en het licht te mooi om te laten liggen.
      Ik heb er nog een van een beetje later, een iets ander standpunt maar het licht is dan wel minder. Hier had ik ook gekozen voor een B/W omzetting.

      Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
      Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

      Comment


      • #4
        Re: Momma said so

        Deze komt idd beter uit.
        http://www.evshotsphotography.com

        Comment


        • #5
          Re: Momma said so

          Beide zijn mooi maar de ZW krijgt mijn voorkeur

          Comment


          • #6
            Re: Momma said so

            Niks meer te zien
            Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

            Comment

            Working...
            X