Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

    Zoals de titel aangeeft doe ik een interessepeiling naar dit stukje topoptiek.
    Deze is aangekocht bij Art & Craft op 15/06/2012 en wordt heden bij Fotokonijnenberg verkocht voor €6.999.

    Te weten dat de nieuwe versie van deze lens nog een heel pak meer kost is dit een buitenkansje voor jullie sport en wildlife fotografen.
    Reden van mogelijke verkoop: meer mm'ers

    De lens heeft een lensvoet Arca Swiss style en Lenscoat. De originele voet is er uiteraard ook bij evenals alle andere accessoires en de mooie transportdoos.
    De lens is helemaal niet van nieuw te onderscheiden.

    Graag een PM bij interesse met een (serieus) bod.

  • #2
    Re: Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

    Verplaatst naar hier omdat in het forum aangeboden niet rechtstreeks gereageerd kan worden.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Graag een PM bij interesse met een (serieus) bod.
      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Verplaatst naar hier omdat in het forum aangeboden niet rechtstreeks gereageerd kan worden.....

      Comment


      • #4
        Re: Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

        Interesse peilingen horen thuis in het forum algemeen, niet in aangeboden.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

          Komt nochtans af en toe voor, zo van: wat geef je me ervoor. Komt beetje neer op prijs overeen te komen, dus is wel eigenlijk aangeboden :-)

          Comment


          • #6
            Re: Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

            Sorry heren, ik heb hier inderdaad een tegenstrijdigheid in mijn tekst. Het is zo dat ik overweeg de lens te verkopen. Mocht er nu geen reactie komen of van die belachelijke biedingen als €4.000 of zo dan hou ik deze lens en schiet ermee verder (of zoek andere kanalen op). Geen probleem om het verplaatst te zien trouwens

            Comment


            • #7
              Re: Interesse peiling Nikon 500mm f4 VR G versie

              Het blijft natuurlijk een markt van vraag en aanbod.
              Probleem met hoger geprijsde objectieven dat je uiteraard minder klanten krijgt.
              Zelf vind ik vraagprijzen van om en bij de 70 à 75% van hun waarde acceptabel, afhankelijk van de staat van de lens en de ouderdom.
              Om prijzen te vragen van 80 % en meer moet je eigenlijk al spreken van een nagelnieuw objectief ('Mint' zoals ze in de VS zeggen)
              In het geval van de 500 f4 zou dit neer komen op zo'n 5000 à 5300 euro.
              Een vraagprijs 6000 euro en meer kan ook bij een koper als belachelijk overkomen.
              Meer vragen kan natuurlijk altijd, maar de kans tot succes zal dan ook gevoelig verminderen bij dergelijk duur objectief.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment

              Working...
              X