Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

    Ik werk niet zo graag met AA batterijen, altijd snel of onverwachts leeg, mijn Yongnuo flitsers hebben wel een batterij-indicator dus iets duidelijker.
    Toch vind ik het onhanndig altijd 4 AA batterijen te vervangen, soms is er dan eens één stuk onderweg en je weet niet welke...

    Welk type batterypack zou passen bij deze externe flitser ? (is de tegenpool van de Canon 600 rt), mag van een merk zijn of ook een 3e partij, bedankt!

  • #2
    Re: Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

    Werk zelf nu bijna twee jaar met Godox PB960 Propac.
    Even snuffelen maar zie dat je de juiste kabel zou bestellen, Canon, Nikon .......
    Doe +/- 250 shoots per lading 1/1.
    Succes

    Comment


    • #3
      Re: Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
      Ik werk niet zo graag met AA batterijen, altijd snel of onverwachts leeg, mijn Yongnuo flitsers hebben wel een batterij-indicator dus iets duidelijker.
      Toch vind ik het onhanndig altijd 4 AA batterijen te vervangen, soms is er dan eens één stuk onderweg en je weet niet welke...

      Welk type batterypack zou passen bij deze externe flitser ? (is de tegenpool van de Canon 600 rt), mag van een merk zijn of ook een 3e partij, bedankt!
      je zal vermoedelijk zelfs bij het gebruik van een extern batterij pack nog steeds 4AA batterijen moeten gebruiken in je flits
      dit is bij mijn SB900 flitsen zo
      deze batterijen dienen dan wel om je flits te sturen, het batterij pack gaat dan wel het zware werk op zich nemen, de flits opladen

      Comment


      • #4
        Re: Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

        met batterijen in een flits heb ik ook slechte ervaringen, maar met goede accu's niet, gaan lang mee enz..
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

          Comment


          • #6
            Re: Welke batterypack voor Yongnuo 600 EX-RT zonder AA batterijen ?

            De godox PB960, of een variante daarvan, is zeer goed, zelf gebruik ik er 3 PB's, 1 voor de Yongnuo 600RT of Canon 560II en de 2 andere voor de Godox 360Flash
            De recycle time is zeer snel, kwaliteit van de kabels is zeer goed, het zijn stevige kabels. Dit in tegenstelling tot Jinbei MF44, de battery pack is goed en gemakkelijk te bedienen maar de kabels zijn niet van de stevigste, reeds 2 maal vervangen en het omhulsel is terug gebarsten.
            Sony A7III & Sony A7 RIII
            Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

            Comment

            Working...
            X