Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24/10/2015: U9 Smetlede B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 24/10/2015: U9 Smetlede B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

    Waar we allen, als man zijnde, niet graag een voet zo dichtbij zien komen :-D

    Canon EOS 7D, Canon 70-200 f4 L IS USM, f/4 - 1/2000 sec - ISO 800, +0,3 EV - 144 mm


  • #2
    Re: 24/10/2015: U9 Smetlede B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

    is er rechts niet te veel ruimte vrij? eventueel 1:1 formaat toepassen? voor de rest toppie met goeie actie en veel emotie

    Comment


    • #3
      Re: 24/10/2015: U9 Smetlede B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

      Goede stap omhoog!

      Kleine kanttekeningen:
      crop buiten de bestaande verhoudingen. Doe eens gek.
      4/5 croppen doet 't goed bij deze foto.
      En je zit behoorlijk hoog in je belichting. Haal er een half stopje af en je zit wat natuurlijker in het licht. Verder is ie wat rood, maar dat stoort niet.
      Een hoop ouwe zooi
      www.rbfoto.nl

      Comment


      • #4
        Re: 24/10/2015: U9 Smetlede B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

        Ja, dat croppen buiten de standaard 3:2 verhouding doe ik eigenlijk nooit (als de foto ooit op de voorpagina van de gazet moet, zal de layout er de schaar wel inzetten zeker :-)). Maar inderdaad er valt daar niets te beleven aan de rechterkant.
        De belichting is inderdaad een hot topic op het forum hier.
        Mijn scherm is niet gekalibreerd (is maar een simpele laptop). Het heeft inderdaad de neiging ietsje naast de correcte lichtomstandigheden te zitten (ook al zit het histogram dan zo goed als knal in het midden).
        Rood zet ik in Lightroom standaard -10 op die 3 parameters (hue, saturation en luminance). -20 is erover, misschien eens -15 proberen.
        Bedankt voor de opbouwende kritiek hé!!

        Comment


        • #5
          Re: 24/10/2015: U9 Smetlede B - KFC Edeboys (gewestelijke reeks AA niv. 1) (2)

          Mooie foto hoor! Enkel rechts zit er een stukje waar er niets gebeurt en dat mag er in principe af.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment

          Working...
          X