Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 of 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 of 300D

    Los van de prijs, welke camera is het beste? Met de meeste mogelijkheden. 't Zou de kit moeten zijn, want ik heb geen lenzen. Merk speelt voor mij geen rol. Wie helpt mij beslissen?
    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

  • #2
    er zijn al tientalle topics hier over geweest, gebruik de search eens.

    Comment


    • #3
      d70 is net iets beter denk ik.

      allez als je alle reviews eens doorleest en luitert naar wat de d70 eigenaar (incluis ikke )ervan zeggen komt de d70 toch iets hoger uit.

      Comment


      • #4
        Hey Patrick,

        Heb zelf een D70 en een goede vriend een 300D. Persoonlijk ben ik zéér tevreden met m'n D70 en zou ik nooit een 300D kopen. Heb er al enkele keren mee gewerkt en zolang de 300D op Autofocus staat is er geen probleem, maar op Manual focus is hij veel gevoeliger dan de D70. Zoals je hieronder kan lezen heb in een 18-70DX en ben daar zeer tevreden van! Het is geen telelens maar daar is ie ook niet voor gemaakt. Informeer goed op deze site (of andere, maar BD is de beste !!) naar de prijs die je gaat betalen!!! Ik kocht de set voor 1249 euro!!! Moet er wel bijvertellen dat ik daar ook alles tesamen kocht.

        Moest je meer willen weten, laat maar iets horen via e-mail.

        mvg Sven

        Comment


        • #5
          Beperk de vraag niet naar de kit. Bekijk ook goed welk type lens je later nog wil bijkopen omdat dat ook heel bepalend kan zijn in de keuze van het merk op dit moment. Algemeen gesproken mag je zeggen dat Nikon sterker is op wide-angle terwijl Canon dan weer het voordeel heeft van meer keuze te hebben op het gebied van tele en IS (VR bij Nikon)...

          't Is sowieso logisch dat D70-eigenaars hun camera boven de 300D zullen stellen. Iedereen probeert op die manier zijn (toch wel behoorlijke) uitgave te verdedigen... Dat is volkomen normaal, ik neem hier niemand op de korrel...

          Weet in elk geval dat je met geen van beide camera's een slechte keuze maakt. Je moet gewoon naar het totaalplaatje kijken...

          Pro 300D: wel baterygrip mogelijk
          Pro D70: beter bouw (maar dit is subjectief!)
          en het lijstje is een stuk langer...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            als je nog geen lenzen of accesoires van een bepaald merk heb denik ik dat de keuze op d70 zou moeten vallen een veel betere camera voor ongeveer hetzelfde geld (beter want mogelijkheden, snelheid, buffer, spotmeting etc.)

            Maar over een half jaar zijnb er waarschijnlijk weer minstens drie modellen uit die nog goedkopern en nog beter zijn. aar tussen 300D en D70 geen twijfel D70 en ik ben geen Nikon man maar een Canon gebruiker,

            groeten

            Comment


            • #7
              Hallo patrickL, welkom op deze site. Ook ik adviseer je de search te gebruiken. Jouw vraag is al tientallen malen gesteld.
              Toch heb ik een mening. Tot vandaag adviseerde ik (Canongebruiker) de Nikon D70,
              maar nu de Canon 20D net uit is zou ik deze ook in overweging nemen.
              Volgens de luminous-landscape bespreking. Zou de Canon 20D goedkoper dan de 10d worden en dan komt de prijs al wat dichter in de buurt van de Nikon D70.

              'Canon has announced the EOS 20D. This is their fourth-generation prosumer DSLR, following the D30, D60 and 10D. Shipment will begin in September, and the retail price will likely be lower than that of the previous 10D'.

              Comment


              • #8
                Met die prijs bedoelen ze waarschijnlijk wel minder dan de lanceringsprijs van de 10D...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment

                Working...
                X