Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D7100 aanbieding!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D7100 aanbieding!

    Voor zij die ook op zoek zijn naar een D7100, nu een super aanbieding bij FNAC! De D7100 + 18-105mm voor slechts 599€!! Kan je volgens mij niet echt voor sukkelen! De mijne is in ieder geval besteld!
    Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

  • #2
    Re: D7100 aanbieding!

    Dat is écht goedkoop

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: D7100 aanbieding!

      599 euro dat kan ik bijna niet geloven!!!

      Grtz

      Templar
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #4
        Re: D7100 aanbieding!

        Ik kon het ook niet geloven, dus daarom niet getwijfeld en onmiddellijk één besteld! Het is enkel op de combinatie met 18-105mm lens dat deze zo goedkoop is, alle andere combinaties zijn 'normaal' geprijsd.
        Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

        Comment


        • #5
          Re: D7100 aanbieding!

          echt ongelooflijk...
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: D7100 aanbieding!

            ik ben ook gaan kijken op fnac maar heb het niet voor die prijs gevonden. Kijk ik zo verkeer?
            "The important thing is not the camera but the eye..............

            but the camera helps "

            Comment


            • #7
              Re: D7100 aanbieding!



              Maar gisteren was gisteren en vandaag is vandaag, alles kan.

              Als 't maar geen grijsimport is ...
              Last edited by Empe; 11 november 2015, 17:12.

              Comment


              • #8
                Re: D7100 aanbieding!

                Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                http://www.nl.fnac.be/Nikon-D7100-di...-lens/a5556332
                Maar gisteren was gisteren en vandaag is vandaag, alles kan.
                Als 't maar geen grijsimport is ...
                Ja maar misschien kan je dat bij Nikon vrij snel laten controleren.
                Ik vermoed dat Fnac Belgie dan wel een aanvaring met het gerecht mag verwachten... Dit is Hong Kong niet.
                Pieter
                --
                Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                Comment


                • #9
                  Re: D7100 aanbieding!

                  Vroeger mocht verkoop met verlies niet, en koppelverkoop ook niet - maar die wet is door druk vanuit bepaalde politieke hoek en met hulp van de EU opgeheven, gratis mag misschien nog net niet.
                  U kan zo bij Fnac af en toe echt goeie zaken vinden. Eergisteren was er een Nikon D3200 - gisteren een ander aanbod - die 7100 dus, en morgen kan 't weer wat anders zijn. 't is ook in deze periode dat ik verleden jaar m'n spotgoedkope a6000 op de kop getikt heb (enkel on-line en maar een zeer korte periode, en nadien nog met cashback van Sony - waarop ik een copy van de faktuur moest meegeven - dus als dat onwettig was, zou 't wel feest geworden zijn voor de advo's zeker?).

                  Pas op met de garantie - de EU wil de online-verkoop aan andere garantievoorwaarden opleggen - nog 6 maand en niet meer de goeie voorwaarden die u als belgische klant in een gewone handelszaak heeft... Mogelijks binnenkort niet meer zo gunstig als we dachten. Wellicht wil men de online-handel over de grenzen heen stimuleren - en de lat gelijk leggen... Dat zou in België perverse gevolgen hebben: vroeg of laat wil u in de winkel kopen en niet langer on-line, zeker als de prijs ongeveer gelijk is - gaat u op garantie een serieus verschil boeken (niet ik zeg dat maar een artikel dat onlangs in de tijd stond, heb dat in m'n archiefje zitten). Wie nu koopt - zal nog onder de oude degelijke belgische consumentenbescherming vallen, maar 't is wel op te volgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: D7100 aanbieding!

                    Kijk wel goed , tis niet altijd de Fnac die ze verkoopt
                    Zitten andere verkopers ook bij , oa die Nikon 3200 is verkocht door Cameras et plus

                    Comment


                    • #11
                      Re: D7100 aanbieding!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                      Ja maar misschien kan je dat bij Nikon vrij snel laten controleren.
                      Ik vermoed dat Fnac Belgie dan wel een aanvaring met het gerecht mag verwachten... Dit is Hong Kong niet.

                      1) 't was een grapje

                      2) waarom zou men omwille van grijs import met het gerecht in aanmerking komen ?

                      Grijs importeren is niet illegaal, het is gewoon een product op de wereldmarkt kopen zonder te passeren langs de offciële invoerder/distributeur.

                      Grijs importeren en de btw. ontwijken/ontduiken en importtaks op de lenzen ontwijken/ontduiken, dat is illegaal.

                      Comment


                      • #12
                        Re: D7100 aanbieding!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                        Grijs importeren is niet illegaal, het is gewoon een product op de wereldmarkt kopen zonder te passeren langs de offciële invoerder/distributeur.
                        Bedoel je dat FNAC in ons land toestellen mag verkopen die door de fabrikant voor de Aziatische of Amerikaanse markt bedoeld zijn? En gaat de fabrikant dan de garantie correct toepassen omdat je een Belgische factuur hebt?
                        Pieter
                        --
                        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                        Comment


                        • #13
                          Re: D7100 aanbieding!

                          Hoi,

                          discussie over het gestarte onderwerp heeft geen zin.
                          De aanbieding staat sinds gister niet meer op hun site.

                          adrie

                          PS. iedereen mag grijze import toestellen verkopen, dus ook FNAC.
                          Of ze dit doen, mij onbekend.
                          En als FNAC een officiële Nikon verdeler is, zal FNAC dat niet doen, om het dealerschap niet te ondermijnen...

                          Comment


                          • #14
                            Re: D7100 aanbieding!

                            Ik had een email gehad dat er speciale kortingen waren voor een gelimiteerde tijd op selecties in al hun soorten artikelen, dus zal wel daarin gekaderd hebben. Had es gekeken maar mijn verlanglijstje was er niet bij.

                            Comment


                            • #15
                              Re: D7100 aanbieding!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                              Bedoel je dat FNAC in ons land toestellen mag verkopen die door de fabrikant voor de Aziatische of Amerikaanse markt bedoeld zijn? En gaat de fabrikant dan de garantie correct toepassen omdat je een Belgische factuur hebt?
                              Wettelijk gesproken ? Zeker en vast. Je sprak immers over een aanvaring met het gerecht.

                              Commercieel gesproken ? Ah nee, er hangen teveel belangen aan vast. Europese consumentengarantie bv., Fnac zou voor problemen tijdens de eerste 6 maanden volledig opdraaien voor de kosten, zonder dat de lokale distributeur zou tussenkomen).

                              Maar in je vraagstelling zit een foute veronderstelling : waarom zou men in bv. Hongkong enkel toestellen verschepen die voor de aziatische of amerikaanse markt bestemd zouden zijn ? Ze verzenden daar ook toestellen bestemd voor Europa natuurliijk.

                              Fnac zal dat niet doen, net omwille van de fabrieksgarantie en dat is dus puur economische bescherming van de fabrikant.

                              Maar Fnac zou in Hongkong wel degelijk toestellen bestemd voor europa kunnen kopen bij lokale firma's.

                              Wat Fnac doet met zo'n tijdelijke blitz akties is verkopen zonder winst of zelfs met verlies als stunt. Precies omdat het zo'n héél beperkte aktie is (enkele toestellen maar) valt het niet onder oneerlijke concurrentiepraktijken (enige wettelijke mogelijkheid om zo'n verkopen op langere termijn te kunnen aanpakken sinds verkopen met verlies niet meer bestraft mag worden).

                              Comment

                              Working...
                              X