Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Sony SLT-A77 mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Sony SLT-A77 mark II

    Beste

    ik heb een sony slt a-58 en ben een beginner althans ben een jaartje bezig met foto's te nemen met een spiegelreflexcamera.
    het enige wat ik een nadeel vind is dat ik op iso 1600 en hoger ga begint er al heel wat ruis te onstaan en tweede punt op raw formaat waar ik
    altijd mee werk , heeft de a58 een te kleine buffergeheugen want ik kan max 4 raw foto's achter elkaar nemen en dan stopt hij want dan is hij bezig met de foto's weg te schrijven naar de sd kaart.
    dus ik ben opzoek naar een andere body voor sony waar de ruis minder is en meer raw foto's achter elkaar kan nemen en dat ik mijn lensen met
    a-vatting kan behouden en kom ik uit bij de Sony SLT-A77 mark II

    ik neem meestal portret en landschap foto's en sportfoto's

    wie heeft er ervaring met de Sony SLT-A77 mark II ???
    alvast bedankt

    Dave

  • #2
    Re: Sony Sony SLT-A77 mark II

    Ik heb zowel de eerste A77 als de A77 Mark II gebruikt, en de Mark II doet het inderdaad een stuk beter op hogere ISO. Voor zover ik me herinner zit er qua sensor/ruis niet zoveel verschil tussen de A58 en de eerste A77, dus zou het ook voor je A58 toch een verbetering kunnen zijn. Denk er ook aan dat de A77 II bv twee instelwieltjes heeft (zoals een full frame) wat toch handig is als je in de M-stand werkt bijvoorbeeld. En hij is alleszins op alle vlakken sneller.
    Maar als je natuurlijk ècht heel hoog in de ISO wilt gaan dan ga je toch aan andere toestellen als een Canon 5D III moeten gaan denken, wat een ander budget met zich meebrengt. Of de spiegelloze Sony (F)E mount van de A7 II serie ... ook weer een heel stuk duurder.

    Comment

    Working...
    X