Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografiebeurs - www.dipro.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografiebeurs - www.dipro.be

    Iemand ervaring met deze "beurs" ( Fotografiebeurs - www.dipro.be)... lijkt me eerder wat rommelig?
    Ik zou sowieso naar de A&C photoday gaan op 28 november.

    Ik krijg via facebook vaak een advertentie te zien van dit evenement, aangezien het vrij dicht bij mij is zou ik misschien een kijkje willen gaan nemen.
    Last edited by GregoryVG.; 9 november 2015, 14:07.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: Fotografiebeurs - www.dipro.be

    Is vooral een beurs voor verzamelaars van oude film camera's, hier en daar een oude digitale. Ook wat lenzen, filters en andere accesoires. Prijzen zijn niet altijd realistisch. En ze is niet meer was ze enkele jaren terug was. Enkele rijen met tafels en camera's, de rest van de hal is meestal pc spullen (2-de hands, gsm hoesjes, printerinkt etc). Omdat ik met film werk ga ik meestal wel eens langs in de hoop iets te vinden maar de laatste tijd is dat meestal niets.

    Comment


    • #3
      Re: Fotografiebeurs - www.dipro.be

      Ik zou een andere dagactiviteit zoeken.

      Ik fotografeer zelf ook met film, dus het zou interessant moeten zijn, maar dat is het niet.
      Spanik heeft eigenlijk alles al gezegd, maar als je liefhebber bent van vinyl, dan kan je daar wel iets vinden!

      Ohja voor ik het vergeet; de inkom is vééél te duur

      Comment


      • #4
        Re: Fotografiebeurs - www.dipro.be

        OK. Bedankt voor de reacties. Dat spaart me weeral enkele euro's en verloren uren.
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment

        Working...
        X