Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haringvlietbrug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haringvlietbrug

    Zat al een tijdje te wachten op een mistige ochtend om deze brug nog eens te fotograferen..



    B&W versie
    Last edited by jos82; 11 november 2015, 22:18.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Haringvlietbrug

    Mooie long exposure opname! Zou deze wel eens in B&W willen zien, met de kleuren in die brug moet je daar in de zwart-wit versie zeker voldoende kunnen mee spelen om iets spannends van te maken.

    Comment


    • #3
      Re: Haringvlietbrug

      Knappe opname inderdaad! En die zwart wit versie wil ik ook wel eens zien
      mvg Christophe

      Comment


      • #4
        Re: Haringvlietbrug

        Kap hoe die brug in het niks verdwijnt.
        www.photo-rudi.be

        Comment


        • #5
          Re: Haringvlietbrug

          Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
          Kap hoe die brug in het niks verdwijnt.
          +1 en knap dat groen, zo laten wat mij betreft
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Haringvlietbrug

            Rustige opname door de sluitertijd
            Al had ik persoonlijk iets meer willen zien van de brug, dus ik zou iets meer naar links gegaan zijn

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Haringvlietbrug

              vind hem prachtig ,goede keuze die lange sluiter in combinatie met die mist

              Comment


              • #8
                Re: Haringvlietbrug

                Volg Sieg hier een beetje...had liever een wat weidser beeld gezien. Mooie zachte kleuren!
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Haringvlietbrug

                  Bedankt al voor alle reacties...
                  Meer naar links was nu niet mogelijk, ze zijn druk bezig gigantische windturbines aan het bouwen daar, en om die reden stond een grote kraan links van me.
                  Heb nog wel een foto vanaf rechts van de brug met meer ruimte, maar hier zijn de kleuren weer veel minder..
                  Zal die misschien later nog wel plaatsen..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haringvlietbrug

                    Al mist deze brug de sexappeal van andere bruggen die we hier zagen passeren, toch heb je er een knap beeld van gemaakt.
                    Een linkser standpunt had het waarschijnlijk nog beter gedaan ja, dan zag je het beeld ook geleidelijker vervagen in die mist.
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Haringvlietbrug

                      Ik volg de commentaren, maar ik vind dat de 3 meerpalen, de leegte mooi opvullen.
                      Zou ook wel een z/w willen zien. Want LE en Z/W gaan dikwijls mooi samen.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Haringvlietbrug

                        Vind de compositie wel goed gekozen, de brug wat meer tegen de rand en de palen die de leegte subtiel opvullen, heel mooi! Mooi zacht licht, en perfecte omstandigheden met die mist, die extra het gevoel geeft dat de brug in het niets verdwijnt en het storende elementen aan het zicht onttrekt. Qua kleur vraag ik mij af of een moment eerder of later niet meer spectakel zou hebben gegeven.
                        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                        Comment


                        • #13
                          Re: Haringvlietbrug

                          Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en kijken, heb in SC zwart-wit een omzetting geplaatst, link toegevoegd aan startpost..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                          Vind de compositie wel goed gekozen, de brug wat meer tegen de rand en de palen die de leegte subtiel opvullen, heel mooi! Mooi zacht licht, en perfecte omstandigheden met die mist, die extra het gevoel geeft dat de brug in het niets verdwijnt en het storende elementen aan het zicht onttrekt. Qua kleur vraag ik mij af of een moment eerder of later niet meer spectakel zou hebben gegeven.
                          Bedankt voor het compliment Mark!
                          Deze foto is 10 min voor zonsopkomst, er begon wat kleur in de mist en lucht te komen, helaas trok de mist alleen maar verder dicht...Werd echt grijs...
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Haringvlietbrug

                            mooie compo met de 3 paaltjes als meerwaarde. Meestal zien we dergelijke foto's in z/w maar deze bewijst dat kleur ook prachtig kan zijn
                            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Haringvlietbrug

                              De kleurenversie is zeker en vast heel mooi!
                              BD0681BE -
                              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                              Comment

                              Working...
                              X