Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop CC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop CC

    Hoi,

    ik ben op zoek waar ik online een goede cursus photoshop zou kunnen volgen heeft er al iemand ervaring mee en welk zijn de goede

  • #2
    Re: Photoshop CC

    Dat kun je gewoon thuis doen
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop CC

      Kelbyone.com
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop CC

        Of deze misschien, zeker goed en niet duur
        https://photofactsacademy.nl/
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop CC

          Bovenstaande is echt niet nodig. Op youtube is zoveel gratis te vinden. Kijk ook eens naar de gratis tutorials van www.phlearn.com
          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop CC

            Zoek in je omgeving of vriendenkring iemand die je de basisbeginselen 'hands on' kan leren, en dan kun je met alle mogelijke middelen die er zijn (boeken, tutorials, enz.) verder experimenteren. Dan moet je ook niet al de dingen leren die je niet wil kennen.

            Comment


            • #7
              Re: Photoshop CC

              Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
              Bovenstaande is echt niet nodig. Op youtube is zoveel gratis te vinden. Kijk ook eens naar de gratis tutorials van www.phlearn.com
              Heb ik ook al veel van geleerd. duidelijk en eenvoudig stap voor stap uitgelegd. goede beeld en geluidskwaliteit.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment

              Working...
              X