Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poortje te Haspengouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poortje te Haspengouw


    Een iets moeilijker probeerselke.

    Up (symmetrie wat beter uitgewerkt) :







    Origineel :




    Flickr versie.

    Last edited by Iegienie; 10 november 2015, 09:34. Reden: up
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Poortje te Haspengouw

    Apart en het is weer eens een andere kijk op de herfstkleuren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Poortje te Haspengouw

      Ik heb hier meer een soort "verboden toegang" gevoel terwijl het onscherpe landschap voor mij verborgen blijft
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Poortje te Haspengouw

        Origineel..
        Geeft ook wel iets abstracts omdat het mooi symmetrisch is..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Poortje te Haspengouw

          bedankt voor de doordachte reacties. ik had zelf niets in die trant gezet in mijn berichtje, want was curieus naar wat jullie gingen schrijven.

          de foto werd gemaakt met in het achterhoofd een oefening "vlaktewerking". Het zit er een beetje in, maar toch niet helemaal. En ja, dat verbodene is bij mij als (ex-) zwaar verslaafde mountainbiker een belangrijk tema... (ga er hier wel niet verder op in gaan).
          Ik heb ook speciaal op de symmetrie gelet, al zie ik nu dat het boven/onder niet helemaal klopt. Maar ja, perfect is not my name.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Poortje te Haspengouw

            Idd...je symmetrie klopt niet helemaal. Je balken lopen ietske schuin. De foto zou nog mooier zijn indien je onder en boven zou croppen tot juist aan de balken met behoud van je originele uitsnede.
            Speciale opname maar wel mooi!
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Poortje te Haspengouw

              ik volg de vorige commentaren ,maar over de scherpte valt zeker niets te zeggen

              Comment


              • #8
                Re: Poortje te Haspengouw

                Heb een upje geplaatst, met nog wat meer aandacht voor de symmetrie. Perfect symmetrisch kan niet, want de heer maker boswachter heeft een beetje een krom poortje in elkaar geknutseld.

                Boven en onder er nog iets af doen tot aan de plankjes geeft ook iets moois (al moet je iets meer af doen, anders zie je de kromheid der voorwerp). Maar ik prefereer persoonlijk het hier gepostte upje. Je krijgt het effect van iets dat wel op de foto staat, maar er niet helemaal op. Het aspect verbod komt dan echter wel beter naar voor, dat is wel waar.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X